Avatar billede rask2 Nybegynder
21. november 2006 - 22:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visual Web developer

Jeg har lige anskaffet mig Visual Web developer. Jeg har lavet en side jeg gerne vil have lagt op på nettet. Det jeg er lidt i tvivl om, er, om det er muligt at Uploade en alm side, og i så fald hvordan man gør.

Normalt når jeg uploader bruger jeg et FTP program der hedder FileZilla. Når jeg nu laver en side i Visual Web developer får den extension ".aspx". Kan man ikke bare uploade sådan en side normalt via FileZilla?

Siden jeg har lavet er bare en test side med flg kode, og måske er det er fejlen er:

<%@ Page Language="VB" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<script runat="server">

Protected Sub Button1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
        Label1.Text = TextBox1.Text & ",Welcome to Web developer!"
End Sub

    Protected Sub Calendar1_SelectionChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
        Label1.Text = Calendar1.SelectedDate.ToString()
    End Sub
</script>

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" >
<head id="Head1" runat="server">
    <title>Untitled Page</title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>
        Welcome to Visual Web Developer<br />
        <br />
        Enter Your Name:<br />
        <asp:TextBox ID="TextBox1" runat="server"></asp:TextBox>
        &nbsp; &nbsp; &nbsp;
        <asp:Button ID="Button1" runat="server" Text="Display Name" OnClick="Button1_Click" /><br />
        <br />
        &nbsp;<br />
        <br />
        <asp:Label ForeColor = Black ID="Label1" runat="server" Text="Label"></asp:Label>&nbsp;<br />
        <br />
        &nbsp;&nbsp;
        <asp:Calendar ID="Calendar1" runat="server" BackColor="White" BorderColor="#999999"
            CellPadding="4" DayNameFormat="Shortest" Font-Names="Verdana" Font-Size="8pt"
            ForeColor="Black" Height="180px" Width="200px" OnSelectionChanged="Calendar1_SelectionChanged">
            <SelectedDayStyle BackColor="#666666" Font-Bold="True" ForeColor="White" />
            <TodayDayStyle BackColor="#CCCCCC" ForeColor="Black" />
            <SelectorStyle BackColor="#CCCCCC" />
            <WeekendDayStyle BackColor="#FFFFCC" />
            <OtherMonthDayStyle ForeColor="#808080" />
            <NextPrevStyle VerticalAlign="Bottom" />
            <DayHeaderStyle BackColor="#CCCCCC" Font-Bold="True" Font-Size="7pt" />
            <TitleStyle BackColor="#999999" BorderColor="Black" Font-Bold="True" />
        </asp:Calendar>
        </div>
    </form>
</body>
</html>
Avatar billede jokkejensen Novice
21. november 2006 - 22:50 #1
Jo det burde du..

Selvfølgelig skal det være en "server" med asp.net installeret..

Får du nogen fejl ?

/JJ
Avatar billede rask2 Nybegynder
22. november 2006 - 07:37 #2
Ja det er kun teksten der bliver skrevet ud. Men som du siger kan det godt være serveren ikke har asp.net installeret, hvilket jeg vil undersøge.

Vender tilbage
Avatar billede rask2 Nybegynder
22. november 2006 - 09:25 #3
ASP er understøttet. Jf. www.one.com
Avatar billede rask2 Nybegynder
22. november 2006 - 15:33 #4
doh

min fejl

Den understøtter kun asp og ikke asp.net

øv øv lang næse.

smid et svar.

Kan jeg så ikke lave diverse buttons? eller kan man også lave det med .asp?? eller blir jeg nødt til at skifte til PHP?
Avatar billede rask2 Nybegynder
23. november 2006 - 07:44 #5
smid svar JJ
Avatar billede rask2 Nybegynder
24. november 2006 - 08:09 #6
jokke er du der?

Men god weekend. Jeg lukker på mandag, så smid et svar i løbet af weekenden, så får du point!
Avatar billede rask2 Nybegynder
27. november 2006 - 08:44 #7
sidste chance JJ:-)
Avatar billede rask2 Nybegynder
27. november 2006 - 13:02 #8