Avatar billede ogi Nybegynder
21. november 1999 - 20:56 Der er 6 kommentarer

Musemarkør

Er der nogen der ved hvordan man kan få en musemarkør på sin hjemmeside ikke kun når man fører den over et link men selvom man peger på et billede
Avatar billede theartist Nybegynder
21. november 1999 - 21:46 #1
Hvis det skal virke i både netscape og IE, så skal det nok laves med en applet, der er adskillige musemarkører appletter her:

Adressen er: http://javaboutique.internet.com/

Ellers skal det laves i DHTML, men det virker ikke i mange browsere.

--:TheArtist:--
Avatar billede stoons Nybegynder
21. november 1999 - 21:47 #2
Nej det kan man ikke (mde mindre man er haj til shcockwave [director] / java / javascript!
Avatar billede theartist Nybegynder
21. november 1999 - 21:53 #3
Hvis det kun er på billeder og links, men ikke andre steder på siden, så kunne det her evt. være en løsning men det er igen dhtml:

<A HREF="dinside.htm" style=cursor:crosshair>køre musen over her her kunne også være et billede</a>

--:TheArtist:--

Avatar billede missing Nybegynder
21. november 1999 - 21:57 #4
jo det kan man (ihvertfald i IE)

se http://demilo.dht.dk og gå ind under en af kategorierne, hvis du gider :o)
Avatar billede theartist Nybegynder
21. november 1999 - 22:00 #5
>>> missing: ja men det kan også lade sig gøre, men prøv at se den side i netscape, der er intet crosshair.
Avatar billede si Nybegynder
31. marts 2000 - 09:48 #6
Vil du lave din makør om eller hvad.
Vil du bare lave den have normale?

Du kan lave om på dem her.

http://cometzone.cometsystems.com/