Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
21. november 2006 - 11:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Køb af MAC - hvor?

Jeg står i den uheldige situation at jeg skal investere i en MAC til noget videoredigering.  Har I nogle gode bud på hvordan og hvor jeg billigst kommer i nærheden af sådan noget maskineri?

Der er tale om en ny større stationær maskine.

M.v.h.
SKARVEN
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. november 2006 - 11:10 #1
Er priserne på www.apple.dk ikke gode nok?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. november 2006 - 11:11 #2
Lidt under 20.000 for en af de nye Mac Pro'er, synes jeg nu ikke er så galt.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
21. november 2006 - 11:16 #3
Helt korrket - der har jeg også kigget, jeg ville bare sikre mig at der ikke er et sted der er billigere...
Avatar billede ferdinand.k Mester
21. november 2006 - 11:44 #4
så skulle det være hvis du ønskede at købe en brugt. Dette kan naturligvis gøres fra mediamac.dk, eller macnyt.dk
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. november 2006 - 11:56 #5
Jeg vil tro at Apple's priser er ret vejledende. Så hvis det skal gøres billigere, skal det nok være brugt, som ferdinand.k også skriver.
Avatar billede oddj0b Nybegynder
21. november 2006 - 19:06 #6
Er Humac butikker meget dyrer end apples egen webbutik.
Avatar billede larsenj Nybegynder
22. november 2006 - 11:19 #7
køb den hos apple.dk, læs lidt op på den "fine" service som humac leverer ... selv et egern kan levere bedre service en Humac, og ja, har prøvet det på egen krop. Køber al mac stuff fra apple selv.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
23. november 2006 - 17:18 #8
Tak for hjælpen allesammen - læg svar...
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. november 2006 - 19:57 #9
Svar