Avatar billede henriksteen Nybegynder
21. november 1999 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finner jeg Outlook 98

Jeg har Outlook 97 men vil oppdatere til Outlook 98. Min setup.exe for Outlook 98 virker ikke lenger. Finnes det en FTP-site eller lignende der jeg kan hente ned alle filene til Outlook 98?
Avatar billede rodriguez Nybegynder
21. november 1999 - 20:48 #1
Køb et Alt om DATA blad. Der ligger altid en version af den nye ie/outlook
Avatar billede gnarf Nybegynder
22. november 1999 - 11:30 #2
På alt om data's cder ligger altid de nyeste versioner af "outlook express" men ikke af Outlook.

Min outlook 98 opgradering/installation virker kun hvis jeg har installeret outlook 97 i forvejen. Har du husket at gøre det henriksteen???

Hvorfor virker den ikke længere, er der tidsbegrænsning på eller noget?
Avatar billede henriksteen Nybegynder
24. november 1999 - 13:01 #3
Jeg har som nevnt Outlook 97, som kreves for å installere 98. Jeg HADDE Outlook 98, men mistet denne ved resinstallering av Office (97). Nå får jeg ikke lenger lastet ned Outlook 98-filene. Kanskje det er en tidsbegræsning? I tilfelle: er det noen som har filene eller vet hvor jeg kan laste de ned? Outlook Express er ikke interessant.
Avatar billede henriksteen Nybegynder
21. februar 2001 - 02:08 #4
gmrf