Avatar billede jannikf Nybegynder
15. november 2006 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dropdown ændre niveau

Hej Eksperter

Sidder med Umbraco og er i gang med at lave en ny macro og xslt fil. Macroen virker fint, men xslt filen laver en lille fejl jeg håber I kan hjælpe mig med.

Problemet er, at jeg vil have en dropdown på en side som skal vise alt indholdet fra den mappe siden selv befinder sig i. Som det er nu viser den det der ligger som underside i min side, men niveauet skal en tak op og vise siden selv samt de sider den ligger sammen med.

Som det er nu kan jeg kun placere den i forside for at få vist alle undersiderne, men dropdown'en skal kun placeres i undersiderne og vise hinanden.

Ex.:
-Forside
--Underside (skal indeholde dropdown der viser: underside 1, underside 2, osv.)
--Underside 1
--Underside 2
--Underside 3
--Underside 4

Jeg har selve koden som ser sådan ud:

<xsl:for-each select="$currentPage/node [string(data [@alias='umbracoNaviHide']) != '1']">
<xsl:sort select="@createDate" order="descending"/>
    <option value="{umbraco.library:NiceUrl(@id)}">
            <xsl:value-of select="umbraco.library:ShortDate(@createDate)"/>: <xsl:value-of select="@nodeName"/>
    </option>
</xsl:for-each>

Og som jeg kan forstå så skal man ændre <xsl:for-each select="$currentPage/node [string(data [@alias='umbracoNaviHide']) != '1']">, men da jeg er fuldstændig grøn i xslt håber jeg I kan hjælpe?
Avatar billede jannikf Nybegynder
28. november 2006 - 21:40 #1
Lukker. Intet svar.
Avatar billede simm Nybegynder
19. januar 2007 - 16:12 #2
Der er nok større chance for du får svar hos os brugere på forum.umbraco.org :)