Avatar billede hero4life Nybegynder
14. november 2006 - 19:29 Der er 3 kommentarer

funsms.dk Hvad kan gøres bedre ?

Funsms.dk

vil gerne vide hvad i ville synes var fedt at man kunne få/gøre inde på funsms.dk ?
Avatar billede jowii Nybegynder
14. november 2006 - 19:38 #1
Som de andre lige har sagt skal du har du gang i en (2) indlæg, som du ikke har afsluttet. Du har heller ikke svaret mig på mine indlæg her. http://www.eksperten.dk/spm/744400

Er du ikke tilfreds med vores hjælp må du give dig selv point, og lukke spørgsmålet. Derefter kan du oprette et nyt spørgsmål, hvis dette omhandler et nyt emne.

Men alt hører under design, så hvorfor ikke fortsætte på de andre indlæg. Giv mig et svar, din mening og holdning, og fortsæt snakken i den tråd.

Der er ingen grund til at vi sidder og hjælper dig, hvis du ignorer vores kritik, og ikke svarer os. Fortsæt her: http://www.eksperten.dk/spm/744400

Du skal nok få feedback hvis nogle har nogle indvendinger.
Avatar billede apo Praktikant
15. november 2006 - 00:07 #2
hero4life > Nu har du været bruger her siden 2003, men har til dato kun lukket 1 ud af 19 spørgsmål (det er ikke særligt godt gået).

Det tyder på at du ikke har brugt den fornødne tid på, at sætte dig ind i hvordan Eksperten fungerer. Men det kan du nå at rette op på: se evt. www.expfaq.dk, og læs gerne afsnitet om lukning af spørgsmål.
Avatar billede illuzion1337 Nybegynder
23. november 2006 - 13:11 #3
Du kunne starte med at lave et bedre design. Det tiltaler ikke ligefrem besøgende at blive der. Har du lavet det i paint? :)