Avatar billede jens_jensen Nybegynder
14. november 2006 - 19:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player 11 dansk

Hej

Er der nogen der et eller andet sted har læst sig til hvornår den endelige version af Windows Media Player 11 kommer på dansk for så vil jeg nemlig gerne vide det. Jeg kan som sædvanlig ikke finde nogen email-adresse direkte til Microsoft så jeg kunne spørge dem og jeg gider i hvert fald ikke at give penge for at få det at vide.

På forhånd tak!
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. november 2006 - 19:17 #1
Hvis du spørger i Microsoft's relevante fora, så burde du kunne få svar: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/community.aspx
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. november 2006 - 19:17 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. november 2006 - 19:18 #3
P.S. i beta :-)
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
14. november 2006 - 20:14 #4
Tak for svarene. Ja den danske version er kun beta og jeg har haft et par problemer med den så den tør jeg ikke bruge til mit projekt som går ud på at rippe mine cd'er. Jeg kunne også prøve det der community med jeg er lige kommet i tanke på et andet spørgsmål: Hvis der nu går lang tid før den kommer er der så nogle der direkte vil FRARÅDE mig at bruge den engelske version 11 eller tror I godt at jeg trygt kan bruge den? Jeg ved at der nogle gange opstår problemer med visse typer software hvis det ikke er lavet spicifikt til det sprog operativsystemet har. Fx vil "diverse kunstnere" komme til at hedde "various artists" m.m. (de der butikker virker vist heller ikke) men tror I at jeg slipper så billigt eller skal jeg vente til den danske kommer?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. november 2006 - 20:49 #5
Her ligger en fin ripper til dine cder.
http://sourceforge.net/projects/cdexos/
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
15. november 2006 - 07:18 #6
Hej igen. Bare glem det jeg tror jeg går efter den danske beta-version. Så håber jeg bare at rippe funktionen er færdigudviklet for det vil være irriterende hvis det viser sig efter 50 cd'er at der er et eller andet galt med den, da det jo er en beta version. Men mon ikke, at den er sikker nok at rippe i? john westcoast du må gerne lægge en et svar. PS.: Jeg kender godt CDex, men nu har jeg altså besluttet at det skal være Windows Media Player der skal stå for ripningen (så kan det være at jeg bruger et andet program til at afspille med indtil at WMP bliver lidt mere stabil).
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. november 2006 - 09:32 #7
Held med det :-)
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
15. november 2006 - 10:14 #8
Mange tak...