Avatar billede assassin Juniormester
14. november 2006 - 13:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opret nyt frameset i et nuværende

Jeg har oprettet en top frame og herunder en menuframe til venstre og en mainframe ved siden af med følgende kode:

<frameset rows="80,*" cols="*" frameborder="no" border="0" framespacing="0">
  <frame src="Top.html" name="topFrame" scrolling="No" noresize="noresize" bordercolor="#000000" id="topFrame" />

    <frameset cols="200,*" frameborder="no" border="0" framespacing="0">
    <frame src="menu.html" name="leftFrame" scrolling="No" noresize="noresize" id="leftFrame" />

    <frame src="Main.html" name="mainFrame" id="mainFrame" />

    </frameset>

Nu vil jeg gerne have en bundframe, som ligner topframen, hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2006 - 13:45 #1
Har du prøvet at gå ind i:
modify/frameset/split frame down
Avatar billede assassin Juniormester
14. november 2006 - 13:47 #2
Nej, men jeg har ikke mulighed for at vælge noget i den menu
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2006 - 13:58 #3
har du brugt dreamweaver til at lave frames i
Avatar billede assassin Juniormester
14. november 2006 - 14:03 #4
ja
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2006 - 14:16 #5
ok, så husk at "klikke" i den frames du ønsker splittet, inden du går i modify
Avatar billede assassin Juniormester
14. november 2006 - 14:19 #6
Det hjælper ikke, der er mange af mine menuer, som jeg ikke kan vælge.
Avatar billede assassin Juniormester
15. november 2006 - 11:40 #7
jeg har selv fundet det et andet sted her på eksperten.

    <frameset rows="75,400,75" frameborder="no" >
      <frame src="Top.html" Name="TopFrame" scrolling="no" marginwidth=0 noresize>
        <frameset cols="200,*" frameborder="no">
        <frame src="Menu.html" Name="LeftFrame" scrolling="no" noresize="noresize" >
      <frame src="Main.html" Name="MainFrame" <!-- Bruges af menuen til at åbne i MainFrame --> scrolling="no" marginwidth=0 >
    <frame src="UntitledFrame-1.html"></frameset>
        <frame src="Button.html" Name="buttonFrame" marginwidth=0 >
    </frameset><noframes></noframes>