Avatar billede oziris Nybegynder
13. november 2006 - 15:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash stopper uden grund??

Hej
Jeg har en flash (8) film som viser forskelligt indhold, styret af en random funktion.
Når jeg kører swf'en virker den fint, men når jeg sætter den i html, stopper den i frame 1, og intet sker?? Først når jeg opdaterer siden fungerer flashen rigtigt.

scriptet i frame 1:

rnd = random(6);
if (language == "engelsk") {
    gotoAndStop(8);
} else {
    gotoAndStop(rnd+2);
}

(frame 2 - 8 har forskelligt indhold)

Jeg indsætter flashen med javascript for at undgå aktivering. Har også prøve med normal <embed> tag, men får samme resultat.

Nogen der har oplevet noget lignende?
Avatar billede rohaje Nybegynder
13. november 2006 - 16:33 #1
den har nok ikke loaded de frames du beder den gå til, første gang..
Du skal nok lave en preloader der lige venter på at den har loaded det hele inden du fyrer random scriptet af.
Avatar billede oziris Nybegynder
13. november 2006 - 17:17 #2
HVORFOR!!!!!    ..har jeg ikke tænkt på det?
smid et svar :)
Avatar billede rohaje Nybegynder
13. november 2006 - 17:41 #3
et svar :)
Avatar billede oziris Nybegynder
13. november 2006 - 20:36 #4
og tak :)
Avatar billede rohaje Nybegynder
14. november 2006 - 08:52 #5
tak for point