Avatar billede jokkejensen Novice
13. november 2006 - 15:42 Der er 1 løsning

ATLAS: Updatepanel, affyre event efter content er loaded

Hey...

Hvad har jeg af muligheder for at fyre noget client script af efter at updatePanel'et er loaded..

I dette tilfælde drejer det sig om at det benyttes til et popupvindue, altså når updatepanel er opdateret, styler jeg indholdet til at ligne en popup, men denne popup skal jeg lige have positioneret med noget JS..

Jeg kender godt til ModalPopup - men den kan jeg ikke lige bruge i dette tilfælde.

Altså, en metode til at fyre noget JS af efter updatepanel er "vist" (Jeg skal kende højre og bredde gennem JS).

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 14:50 #1
// JScript File

// Adding onload event to window, parameter func = function;
function addLoadEvent(func) {
  var oldonload = window.onload;
  if (typeof window.onload != 'function') {
    window.onload = func;
  } else {
    window.onload = function() {
      if (oldonload) {
        oldonload();
      }
      func();
    }

// Adding startup as onload event for window.
addLoadEvent(startUp);

// Setting functions
function startUp()
{

    Sys.WebForms.PageRequestManager.getInstance().add_initializeRequest(initializeWait);
    Sys.WebForms.PageRequestManager.getInstance().add_endRequest(endWait);
    //Add SetDialogBox function to ajax endRequest
    Sys.WebForms.PageRequestManager.getInstance().add_endRequest(setDialogBox);
}