Avatar billede ohs Nybegynder
13. november 2006 - 10:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på Button knap og tekstfield

I en tabel columns har jeg indsat nogle knapper med 17 pixel i højen. Så har jeg i samme columns indsat en button og tekstfield.

Hvordan tilpasser jeg højden på button og teksfield så den bliver på 17 pixel, sådan at det passer sammen med knapperne.
Avatar billede olebole Juniormester
13. november 2006 - 10:49 #1
<ole>

Du skriver ikke meget om, hvad du har gjort, men det kan da være, dette kan hjælpe dig:
    <button style="height:17px">TEST</button>
    <input type="text" style="height:17px">

/mvh
</bole>
Avatar billede bravida Nybegynder
13. november 2006 - 11:16 #2
Hej Ole

Kunne ikke lige få det til at virke. Her er koden som er oprettet med formel.

<tr>
                <td><input type="submit" name="Submit" value="Submit"></td>
                <td><input name="textfield" type="text" size="20"></td>
              </tr>
Avatar billede bravida Nybegynder
13. november 2006 - 11:27 #3
Lidt mere forklaring på hvordan jeg opretter dette med Dreamweaver 2004

Indsat en tabel med 1 Rows og 2 Columns
I venstre celle har jeg indsat nogle knapper med 17 pixel i højden.
I højre celle indsætter jeg en form.
I formen indsætter jeg en tabel med 1 Rows pg 2 Columns.
I venstre celle i formen indsætter jeg en button knap.
I højre celle i formen indsætter jeg en formel Text Field.
Så er det at button knap og Tekst Field er lidt højere end mine knapper på 17 pixel.
Der vil jeg så kunne tilpasse højden på button knappen og Text Field til samme højde som mine knapper.
Avatar billede olebole Juniormester
13. november 2006 - 13:01 #4
Prøv med et link i stedet  ;o)
Avatar billede bravida Nybegynder
13. november 2006 - 13:24 #5
Du kan se her hvordan det ser ud.

http://www.duo2.dk/test/
Avatar billede bravida Nybegynder
14. november 2006 - 14:42 #6
Kan du fortælle mig hvor at jeg kan gøre teksten mindre i button knappen.
Avatar billede bravida Nybegynder
15. november 2006 - 23:39 #7
olebole
Læg et svar, kunne bruge noget af din kode.
Avatar billede ohs Nybegynder
28. november 2006 - 17:35 #8
Lukker spørgsmål efter ingen svar fra olebole