Avatar billede yamahaeksperten Nybegynder
12. november 2006 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Kun spam mails?

Hej..

Jeg har det problem med mit outlook, at jeg kun får spam-mails, (de fleste bliver snuppet af Norton, men af og til smutter der en enkelt eller to i indbakken), jeg får ingen mails, feks. beskeder fra Bilgalleri.dk hvor jeg er medlem, eller emails fra venner? Jeg kan jo gå ind og se de beskeder/ kommentar til min bil, det er bla. derfor jeg ikke kan forstå at jeg inden mails får?
Det har været sådan de sidste par dage, hvad kan der være galt?

Håber I kan hjælpe.. (Og forstå hvad jeg mener, ret svært at beskrive synes jeg.)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
12. november 2006 - 12:03 #1
Du kan ændre indstillingerne for filter af uønsket mail:

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på Uøsnket e-mail under E-mail under fanen Indstillinger.
Vælg det ønskede beskyttelsesniveau.

Ingen beskyttelse  Selvom denne indstilling slår det automatiske filter for uønsket e-mail fra, fortsætter Microsoft Office Outlook 2003 med at vurdere meddelelser ved at bruge domænenavne og e-mail-adresser på listen Afsendere af uønsket e-mail, og meddelelser vil fortsat blive flyttet til mappen Uønsket e-mail.
Lav  Hvis du ikke modtager mange uønskede e-mails og gerne vil se alle meddelelser, undtagen de mest uønskede e-mails, skal du vælge denne indstilling.
Høj  Hvis du modtager store mængder uønsket e-mail, skal du vælge denne indstilling. Du bør dog med mellemrum se de meddelelser igennem, der er flyttet til mappen Uønsket e-mail, fordi nogle af de meddelelser, du gerne vil se, også kan være blevet flyttet.
Kun lister, der er tillid til  E-mails, som er sendt fra en, der ikke står på listen Afsendere, der er tillid til, eller som er sendt til en adresseliste, som ikke står på listen Modtagere, der er tillid til, bliver behandlet som uønsket e-mail.

Bemærk!  Du kan ikke ændre beskyttelsesniveauet, hvis du bruger en e-mail-konto på en Exchange-server og arbejder online.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. november 2006 - 09:52 #2
har du checket at de ikke bliver opfattet som spam og ikke dukker op i din indboks
Avatar billede yamahaeksperten Nybegynder
14. december 2006 - 20:48 #3
Tak ! Problemet er løst! Hvem af jer vil have point'ene?