Avatar billede winsun Nybegynder
11. november 2006 - 13:41 Der er 1 kommentar

Trådløst - Hvad skal jeg bruge?

Hej Alle Eksperter !

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at få noget hjælp.

Mig, min mor og en kammerat har snakket om noget fællesnetværk deri blandt internet i dette tilfælde fra webspeed. Men der er ca en halv km hen til min mor, og hun er det højeste punkt, da hun bor på anden sal, mig og min kammerat bor i stuen ..

Men vi skal have noget der kan række langt nok .. Og vi vil kun bruge 3 tusinde på det, og de 3 går kun til routeren eller routerne ..
Hvad for en løsning skal vi have, og hvad kan man gøre for at få det bedste?.. Lige nu har jeg en NetGEAR WPN824, kan den evt bruges?

Vi skal bare have noget der kan række, og der skal ikke være problemer, nogle som kan hjælpe !?!?!? :D
Avatar billede timmeren Nybegynder
14. november 2006 - 10:15 #1
er simpelthen nød til at lytte med her.

altså, forstået ret, så vil du dele dit internet med din mor også ? , eller kun sørger for i har netværksforbindelse ?