Avatar billede roz Nybegynder
10. november 2006 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Poste XML med http-get

Hey. Jeg er ved at lave nogle funktioner til en SMS gateway. I "manualen" står der at den når den modtager en SMS poster denne som XML til en side jeg vælger.
Mit spørgsmål er så: Hvordan får jeg den XML data den sender til min side behandlet (loadet ind i nogle variabler med php helst) og hvordan sender jeg et svar tilbage når der står at dette skal foregå som XML via HTTP-GET?
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
10. november 2006 - 17:30 #1
Avatar billede roz Nybegynder
10. november 2006 - 17:36 #2
Kan se lidt af hvor du vil hen med de sidste. Men.. Stadig ikke helt. Hvis der er nogen der kan lave et mindre eksempel ville det helt sikkert være en god ting! :)
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
10. november 2006 - 17:39 #3
jo svært at lave et eksempel uden noget konkret at udarbejde efter. Hvad type er din webservice ? XMLRPC,REST,SOAP ?

Og bruger du POST eller GET til at sende SMS'en med ?
Avatar billede roz Nybegynder
10. november 2006 - 18:40 #4
Det ved jeg jo ikke helt da det er en service jeg har lejet mig til.

GET tror jeg nok. Hvis du er interesseret i at hjælpe findes de manualer jeg har adgang til her: https://www.comsms.dk/api
Avatar billede roz Nybegynder
10. november 2006 - 21:55 #5
Kan godt smide 100 point mere oveni hvis der er nogen der kan forklare mig hvordan eller evt. lave et eksempel.
Avatar billede roz Nybegynder
11. november 2006 - 02:10 #6
Nå fandt selv ud af det.
Avatar billede janegil Nybegynder
11. november 2006 - 10:16 #7
Hvordan?