Avatar billede daviddollas Nybegynder
08. november 2006 - 11:31 Der er 3 kommentarer

asp image

JEg søger aspimage til download. Den der er på deres site udløb 28 september...
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
08. november 2006 - 11:49 #1
aspimage koster - men prøv at sætte tiden på din pc tilbage til før udløb
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. november 2006 - 11:51 #2
Asp Image er desværre ikke freeware...
Tilsyneladende har dit site haft en trial version liggende (den udløber i hvert fald d. 28. september.)

Du kan læse mere her om priser mm...
http://www.serverobjects.com/products.htm
Avatar billede daviddollas Nybegynder
08. november 2006 - 11:57 #3
Iknow... Men det er sku da grotesk at server objcts inc ikke smider en ny på banen... Nu laver jeg det for en kunde lokalt, så det med at købe er jeg ikke hook'd på....

Jeg har også prøvet at ringe til dem, men deres telefon numre er nedlagte eller "under change" som amerikaner damen siger...