Avatar billede bohlke Nybegynder
03. november 2006 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Sessions i PHP

Hej!

Jeg er ved at kode noget PHP hvor jeg bruger SESSIONS. Jeg har kodet det mange gange før uden problemer, men på den server jeg arbejder på nu kan jeg pludselig ikke længere se SESSION id, selvom jeg fra
print_r($_SESSION)
får at se at SESSIONS er sat.

Jeg tænker på om det kan være noget opsætning i PHP der kan være anderledes. Er der nogen der kan være behjælpelige?
Avatar billede bohlke Nybegynder
03. november 2006 - 11:05 #1
Og med SESSIONS er sat mener jeg selvfølgelig at sessionvariablene er sat ;-)
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
03. november 2006 - 11:21 #2
Kan det være fordi den nye server er case-sensitive og din forespørgsel ikke er det?
Avatar billede bohlke Nybegynder
03. november 2006 - 11:28 #3
Nej, det er ikke det. Jeg forsøger lige at krejle lidt rundt med det og se om jeg kan få løst det med et lettere hack ;-)
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
03. november 2006 - 21:57 #4
Hvis du kan skrive din session ud med print_r må du nødvendigvis også kunne tilgå den med $_SESSION[key].

Har du noget kode vi kan se og evt et dump af print_r($_SESSION)?
Avatar billede bohlke Nybegynder
18. august 2010 - 11:40 #5
Lukketid!