Avatar billede heloo Nybegynder
02. november 2006 - 11:13 Der er 2 kommentarer

datalist DeleteCommand

Jeg har en dataliste med DeleteCommand.
i min DeleteCommand chekker jeg på om mit item må slettes.
og hvis det ikke må slettes viser jeg en besked og loader data igen.
Men den bliver fjernet fra datalistens visning alligevel. (bliver dog ikke slettet i db'en) og hvis jeg logger ind igen findes den stadig som den skal.

hvorfor mon?
er der noget viewstate eller et eller andet der bliver sat når DeleteCommand fyres?
Avatar billede almir Nybegynder
02. november 2006 - 12:05 #1
Hvordan ser din deletecommand ud!?

Ex:

protected void DataList1_DeleteCommand(object source, DataListCommandEventArgs e)
{
if (e.CommandName == "DELETE")
{
...
DataList1.DataBind();
}
Avatar billede heloo Nybegynder
07. juli 2007 - 23:57 #2
send svar her