Avatar billede qong Nybegynder
01. november 2006 - 19:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde programmet

Efter virusscanning med AVG. + sletning af diverse trojanere og virus(vira?)popper denne meddelelse op, kan ikke finde programmet kontroller om du har stavet det rigtigt:
`C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\csrss.exe´
Har jeg slettet noget forkert? hvis jeg har, hvordan får jeg det så gendannet?
Hvis det er slettet korrekt, hvordan kommer jeg så af med den irriterende meddelelse?
Avatar billede udvikler Nybegynder
02. november 2006 - 21:56 #2
Hjælper det?
03. november 2006 - 07:07 #3
Avatar billede qong Nybegynder
03. november 2006 - 15:32 #4
Undskyld den lange responstid, det er min datters bærbare, hun er ikke meget for at slippe den, melder tilbage når jeg får fingre i den ;o)
Avatar billede qong Nybegynder
03. november 2006 - 16:17 #5
Det ser ud til at fungere, tak for hjælpen.
Dr1 kørte en hijackthis til sidst, ser ud til der er mange processer igang, håber i vil kigge på den.
03. november 2006 - 21:08 #6
... og INDHOLDET af denne log vil jeg gerne se ...
Avatar billede qong Nybegynder
06. november 2006 - 09:40 #7
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
C:\Programmer\Arcade\PCMService.exe
C:\Programmer\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
C:\Programmer\NETGEAR\WG111 Configuration Utility\WG111CFG.exe
C:\Programmer\Apple Computer\DVD@ccess\DVDAccess.exe
C:\Programmer\acer\eRecovery\Monitor.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\LimeWire\LimeWire.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.05.0000.1009\da\msnappau.exe
C:\Documents and Settings\kristina\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.symantec.com/techsupp/servlet/ProductMessages?product=LU&version=2.5&language=English&module=LU&error=6002&build=Symantec
F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\csrss.exe
F3 - REG:win.ini: run=C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\csrss.exe
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Arcade\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Programmer\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Windows\System32\Check.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [book ante] C:\DOCUME~1\kristina\APPLIC~1\ELSEPL~1\AXISNEW.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ErrorSafe] "C:\Programmer\Error Safe Free\ers.exe" /scan
O4 - HKCU\..\Run: [iIWiper] C:\Programmer\iISystem Wiper\SystemWiper.exe m
O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue Registry Booster] C:\Programmer\Uniblue\Registry Booster\RegistryBooster.exe /S
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O4 - Global Startup: Smart Wizard Wireless Settings.lnk = C:\Programmer\NETGEAR\WG111 Configuration Utility\WG111CFG.exe
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: ANIWZCSd Service (ANIWZCSdService) - Alpha Networks Inc. - C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\ANIWZCSdS.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe

Kommer her, skal den hellere til Spywarefri? Må du bare sige til.
p.f.t.Benny
06. november 2006 - 19:57 #8
PUHA - det ka' jeg da godt forstå !!! PUAH ...

Procedure følger ...
06. november 2006 - 20:25 #9
(Du bør nok udskrive proceduren...)

Afinstaller
* MessengerPlus3
* ErrorSafe
* book ante (?Hvis det findes her?)
* SystemWiper
via
[Start][Indstillinger][Kontrolpanel][Tilføj/fjerm programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\csrss.exe
F3 - REG:win.ini: run=C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\csrss.exe
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_03\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [book ante] C:\DOCUME~1\kristina\APPLIC~1\ELSEPL~1\AXISNEW.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ErrorSafe] "C:\Programmer\Error Safe Free\ers.exe" /scan
O4 - HKCU\..\Run: [iIWiper] C:\Programmer\iISystem Wiper\SystemWiper.exe m
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)

Genstart i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm
For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning:
http://www.spywareinfo.dk/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Søg og slet de markerede filer/mapper hvis de stadig findes. Ellers fortsætter du bare vejledningen. De kan være røget i fixet.

C:\WINDOWS\system32\nirnfboep\ <- Hele mappen
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\ <- Hele mappen
C:\DOCUME~1\kristina\APPLIC~1\ELSEPL~1\ <- Hele mappen
C:\Programmer\Error Safe Free\ <- Hele mappen
C:\Programmer\iISystem Wiper\ <- Hele mappen

Genstart normalt

------------------------------------------------------------------------

Hent denne engangsscanner:
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe Dr.Web (Gem programmet på skrivebordet, så du let kan finde det til senere brug)

Hvis din firewall blokerer for ftp adresser, kan du hente programmet her:
http://spywareinfo.dk/download/drweb-cureit.exe
(Du skal ikke aktivere den endnu)
---------------------------------------------------------------------

Hent Ewido
http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe
http://www.spywarefri.dk/manualer/ewido-manual.htm

Opdater straks efter installationen programmet. Lad være med at slette noget med Ewido fra normal tilstand. Vent til du kommer i fejlsikret tilstand. Du kan evt. højreklikke på ikonet E nede ved uret, og klikke på shutdown guard, så er du sikker på, at programmet venter med at fjerne snavs, til du er i fejlsikret tilstand.
(Du skal ikke aktivere den endnu)
---------------------------------------------------------------------

Download free Trial af SuperAntiSpyware Proff til Skrivebordet, http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe
Installer den, og lad den opdatere med nyeste opdateringer.
Så vil den spørge om din mail adresse, det er op til dig selv om du vil udfylde det.Tryk så på Næste og Næste igen -Udfør.
Dansk vejledning http://www.spywarefri.dk/manualer/superantispyware-manual.htm
(Du skal ikke aktivere den endnu)
---------------------------------------------------------------------

Genstart i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm
---------------------------------------------------------------------

Kør en fuld scanning med Ewido, og tillad programmet at fixe de ting, som det finder. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind.
Programmet opretter en lille log, som du skal kopiere herind i dit næste svar. Du kan se hvordan du skal oprette og gemme rapporten her: http://www.spywarefri.dk/manualer/ewido-manual.htm Ewido manual Hvis du er i tvivl. Se punkt: 19 og 20
---------------------------------------------------------------------

DrWeb - Dobbeltklik på cureit exe filen laver den en kort startup/express scan.
Lad den fixe hvad den finder (Say Yes to all)
Derefter skal du klikke på Options -> Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Move.
Fjern flueben ved - Prompt on action.
Ved Move Path sletter du hvad der står, og skriver: c:\infected
Tryk på Anvend og derefter på OK.

Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.
Tryk så på den grønne pil nederst til højre, så scanner den, og fixer problemerne.

Når scanningen er færdig, gå op i file - Tryk på - Save Report list.
Så ligger der en en fil der her hedder drweb.csv (åbnes med Notebook/Notepad - på skrivebordet.
Luk Programmet
---------------------------------------------------------------------

Start superantispyware ved at højreklikke på den gule og sorte bille ved uret

Tryk på - Scan for, Adware,Malware - linjen
Tryk på - Preference - Knappen.
Fjern flueben ved - Start SuperAntiSpyware when Windows starts.

Tryk på Fanebladet - Scanning control.
Ved scanning options, skal der kun være flueben i de to nederste
Fanebladet - Real Time Protections. Fjerner du fluben ved - Enable Real Time Protection
Tryk så på Close

Tryk på - Scan Your computer - Knappen. sæt flueben ved de drev der skal scannes. Det er vigtigt at drev hvor Windows (systemdrevet) ligger, har et flueben.
Flyt så prikken ved - Perform quick Scan, ned til - Perform complete Scan.
Tryk på Næste, så går den i gang med at scanne.

Det kan godt tage lang tid hvis du har meget på computeren

Når scanninngen er færdig popper der en boks op, tryk OK.
Sæt flueben ved alt den har fundet - næste. Så vil den fixe/slette infektionerne.

Lad den genstarte.
---------------------------------------------------------------------

Efter genstart -

Åben SuperAntiSpyware igen
Tryk på Preferences, vælg Statistics/Logs
Marker loggen i det lille vindue og tryk på View Log.
Kopier teksten herind sammen med loggen fra Ewido og loggen fra DrWeb (drweb csv)

Sammen med en frisk Log fra HiJackThis...

PS: Historien om ErrorSafe -> http://www.grineflip.dk/support/errorsafe/
PS[2]: Spywarefri vil fortælle det samme >;))
Avatar billede qong Nybegynder
07. november 2006 - 17:26 #10
Tak skal du ha ;o) , jeg går igang, melder tilbage.
07. november 2006 - 20:59 #11
(Selvom man kører AVG og/eller andre værktøjer så kan/vil det ske alligevel...)
Avatar billede qong Nybegynder
13. november 2006 - 16:24 #12
---------------------------------------------------------
ewido security suite - Scan report
---------------------------------------------------------

+ Created on:            11:46:52, 13-11-2006
+ Report-Checksum:        73D6F4E5

+ Scan result:

    C:\WINDOWS\system32\MRT.exe -> Heuristic.Win32.AVKiller : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@msnportal.112.2o7[1].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@atdmt[2].txt -> Spyware.Cookie.Atdmt : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@bs.serving-sys[1].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@adtech[2].txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@ad.yieldmanager[1].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@serving-sys[2].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@ad.yieldmanager[2].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@partygaming.122.2o7[1].txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\kristina\Cookies\kristina@ad.yieldmanager[3].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.6:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.7:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.8:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.13:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Euroclick : Cleaned with backup
    :mozilla.20:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Pointroll : Cleaned with backup
    :mozilla.21:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Pointroll : Cleaned with backup
    :mozilla.22:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Pointroll : Cleaned with backup
    :mozilla.23:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Pointroll : Cleaned with backup
    :mozilla.29:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.30:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.46:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.47:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.48:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.49:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.62:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Burstnet : Cleaned with backup
    :mozilla.64:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Centrport : Cleaned with backup
    :mozilla.67:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.68:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.69:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Com : Cleaned with backup
    :mozilla.70:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Com : Cleaned with backup
    :mozilla.71:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.72:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.92:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Estat : Cleaned with backup
    :mozilla.117:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Ivwbox : Cleaned with backup
    :mozilla.197:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Overture : Cleaned with backup
    :mozilla.210:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Revenue : Cleaned with backup
    :mozilla.216:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.217:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.218:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.219:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.220:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.229:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.230:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.231:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.232:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.233:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.234:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.235:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.236:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.237:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.238:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.239:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.250:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.251:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.252:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.253:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.254:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tribalfusion : Cleaned with backup
    :mozilla.281:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.282:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    :mozilla.283:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    :mozilla.284:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    :mozilla.288:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.7search : Cleaned with backup
    :mozilla.289:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.7search : Cleaned with backup
    :mozilla.290:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.7search : Cleaned with backup
    :mozilla.292:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.293:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.294:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.328:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Masterstats : Cleaned with backup
    :mozilla.342:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.375:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Belstat : Cleaned with backup
    :mozilla.376:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Belstat : Cleaned with backup
    :mozilla.389:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Etracker : Cleaned with backup
    :mozilla.424:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\rebs7e1p.default\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Smartadserver : Cleaned with backup
    :mozilla.22:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Atdmt : Cleaned with backup
    :mozilla.50:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.52:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.54:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    :mozilla.55:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    :mozilla.56:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Advertising : Cleaned with backup
    :mozilla.62:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Cleaned with backup
    :mozilla.84:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    :mozilla.93:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.94:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.102:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.103:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.104:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.105:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.122:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.123:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.124:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.125:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.136:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.140:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Com : Cleaned with backup
    :mozilla.195:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.209:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.2o7 : Cleaned with backup
    :mozilla.213:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Overture : Cleaned with backup
    :mozilla.219:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Valuead : Cleaned with backup
    :mozilla.220:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Valuead : Cleaned with backup
    :mozilla.221:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Valuead : Cleaned with backup
    :mozilla.222:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Valuead : Cleaned with backup
    :mozilla.223:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Valuead : Cleaned with backup
    :mozilla.224:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Revenue : Cleaned with backup
    :mozilla.227:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.228:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.229:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.230:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.231:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Cleaned with backup
    :mozilla.238:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.239:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.240:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.241:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.242:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.255:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Tribalfusion : Cleaned with backup
    :mozilla.269:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.272:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Adserver : Cleaned with backup
    :mozilla.281:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.282:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.283:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.294:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.295:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.296:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.297:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Falkag : Cleaned with backup
    :mozilla.323:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Liveperson : Cleaned with backup
    :mozilla.324:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Liveperson : Cleaned with backup
    :mozilla.325:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Onestat : Cleaned with backup
    :mozilla.326:C:\Documents and Settings\kristina\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\duj6if4q.Kristina Due\cookies.txt -> Spyware.Cookie.Onestat : Cleaned with backup

::Report End
Avatar billede qong Nybegynder
13. november 2006 - 16:26 #13
SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 11/13/2006 at 02:56 PM

Application Version : 3.3.1020

Core Rules Database Version : 3107
Trace Rules Database Version: 1133

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 02:16:49

Memory items scanned      : 159
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 4633
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 50483
File threats detected    : 0
Avatar billede qong Nybegynder
13. november 2006 - 16:28 #14
pspv.exe    C:\WINDOWS\system32\nirnfboep    Tool.PassView    Moved.
pspv.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___0.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
pspv___1.exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temp\RarSFX2\infected    Tool.PassView    Moved.
WinAntiVirusPro2006FreeInstall_dk[1].exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QTTQVUXO    Trojan.DownLoader.8755    Deleted.
installdrivecleanerstart[1].exe    C:\Documents and Settings\kristina\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QTTQVUXO    Trojan.DownLoader.13909    Deleted.
mit hood mgp 2006 00.wma    C:\Documents and Settings\kristina\Dokumenter    Trojan.Isbar.389    Deleted.
A0001120.exe    C:\System Volume Information\_restore{5EC192BE-5B7D-4A34-A264-2BD3026A181B}\RP6    Trojan.LopAd    Deleted.
A0001325.exe    C:\System Volume Information\_restore{5EC192BE-5B7D-4A34-A264-2BD3026A181B}\RP10    Tool.PassView    Moved.
Avatar billede qong Nybegynder
13. november 2006 - 16:40 #15
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exeA
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
C:\Programmer\Arcade\PCMService.exe
C:\Programmer\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
C:\Programmer\NETGEAR\WG111 Configuration Utility\WG111CFG.exe
C:\Programmer\acer\eRecovery\Monitor.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\Documents and Settings\kristina\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.symantec.com/techsupp/servlet/ProductMessages?product=LU&version=2.5&language=English&module=LU&error=6002&build=Symantec
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Arcade\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Programmer\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Windows\System32\Check.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O4 - Global Startup: Smart Wizard Wireless Settings.lnk = C:\Programmer\NETGEAR\WG111 Configuration Utility\WG111CFG.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: ANIWZCSd Service (ANIWZCSdService) - Alpha Networks Inc. - C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\ANIWZCSdS.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
Avatar billede qong Nybegynder
13. november 2006 - 16:48 #16
Det var vist det hele  ;o)  jeg håber ikke du skal bruge bare halvt så meget tid på det som mig, er der nogen mulighed for at du får point for dit store arbejde?