Avatar billede bergses Nybegynder
31. oktober 2006 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asp script til upload af Warcraft replays

Heysa derude.

Er der nogen specialister, der har et ASP.net replayscript, der kan uploade w3g-filer? Eller måske vil hjælpe mig med at lave et?

Det skal bruges til en hjemmeside, hvor brugere kan uploade deres replays!

Håber meget på jeres hjælp og giver fuld belønning til den, der kan hjælpe!
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2006 - 14:03 #1
brug <asp:FileUpload> .. den har en .SaveAs() metode..

ex: psuedo

<asp:FileUpload runat="server" id="fu_replays" />
<asp:Button runat="server" text="upload"/>

protected void save_replay(Object o, EventArgs e)
{
  fu_replays.SaveAs(Server.MapPath('/Mappe/Med/Skrive/Rettigheder/' + fu_replays.FileName));
}

Lav så en fileinfo og se om den har den korrekte extension..

/JJ
Avatar billede bergses Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:07 #2
JJ. Det er faktisk også den fileinfo, der driller. Jeg kan godt hitte ud af, at lave et regulært fil upload, men problemet er, hvordan jeg "pakker replay filen ud", således at man kan læse dens informationer...

Det er lidt svært at forklare...
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2006 - 16:28 #3
Åhh okay..

Nu er det sådan med forummer at man bliver nød til at forklare sig, ellers bliver det lidt svært :)

Men du vil altså hente nogle meta informationer ud af den fil - men hvis det ikke lige kan lade sig gøre, kan du så ikke bare lade brugeren selv indtaste disse, og gemme info i databasen - det ser ud til der kun er et php script til dette (http://toya.net.pl/~julas/w3g/)

Ellers kør ovennævnte script i en php i frame, og send de info til din egen asp.net webform, og gem dem den vej

/JJ
Avatar billede bergses Nybegynder
22. november 2006 - 13:49 #4
Jeg har langt om længe fået løst problemet. - Eller det vil sige, en medstuderende har.. Han har udarbejdet et helt nyt frisk .asp script. Hvis nogens vil bruge det eller kigge på det, så skriv blot til mig.

Ellers mange tak for hjælpen jokke:)