Avatar billede beanluck Nybegynder
28. oktober 2006 - 17:08 Der er 9 kommentarer

Flash virker ikke i IE (men fint i firefox/opera)

Det er helt vildt mærkeligt.

Jeg har prøvet en uninstall fra Adobe's hjemmeside, jeg har prøvet at søge på alle .ocx filerne og slette dem (efter råd fra en google søgning), men intet hjælper. Når jeg prøver at installere fra adobe's hjemmeside kommer der ikke andet end det her frem : "

Flash virker helt fint under både Opera og Firefox... nogen der har en løsning?
Avatar billede coderdk Praktikant
28. oktober 2006 - 17:13 #1
Måske har du ActiveX slået fra? Under avanceret...?
Avatar billede beanluck Nybegynder
28. oktober 2006 - 17:22 #2
Nej det er desværre ikke problemet, ActiveX virker fint i andre sammenhænge.
Avatar billede beanluck Nybegynder
28. oktober 2006 - 18:25 #3
Slet ingen ? Det er drønirriterende, har endda prøvet at geninstallere Internet Explorer, men det er umuligt i windows xp
Avatar billede gurly Praktikant
28. oktober 2006 - 19:06 #4
hvis du har brugt firefox den dag du hentede flash på adobes hjemmeside, så er det en flash der kun virker til firefox, du skal hente og installere en flash specielt til IE også, adressen til en flash til IE er
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Avatar billede gurly Praktikant
28. oktober 2006 - 19:09 #5
(brug IE når du henter den)
Avatar billede beanluck Nybegynder
29. oktober 2006 - 15:11 #6
Nej det er det ikk
Avatar billede beanluck Nybegynder
29. oktober 2006 - 15:13 #7
Nej det er ikke derfor. Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg rodede med Flash'en og i hvilken forbindelse det var at den holdt op med at du. Det må bare være muligt at afinstallere IE FULDSTÆNDIGT og flash, så man kan installere på ny. Det er meget mærkeligt...
Avatar billede beanluck Nybegynder
09. november 2006 - 20:35 #8
nå, det betyder vel en reinstallering første gang i 2 år, eller skulle man lige vente et par måneder til Vista kommer retail....?
Avatar billede coderdk Praktikant
09. november 2006 - 20:58 #9
Vista er jo dyr! :)
Prøv:

  http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157
  http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_12727

Efterfulgt af en reboot og geninstallering af flash :)