Avatar billede jens123 Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

download hjemmside med java

følgende kode virker godt på http://www.google.dk/
men ikke på hjemmesiden http://www.danbook.com/

hvad er der galt og hvad skal der rettes ???

    public void download() {
          try {
              URL url = new URL("http://www.danbook.com/");

              BufferedReader dis = new BufferedReader(new InputStreamReader(url.openStream()));

            String line;

                while ((line = dis.readLine()) != null) {
                    System.out.println(line);

                }
              dis.close();
            } catch (IOException e) {
                  System.out.println("fejl");
            }
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2006 - 20:15 #1
proev:

        URL url = new URL("http://www.danbook.com/");
        HttpURLConnection con = (HttpURLConnection)url.openConnection();
        con.setRequestProperty("User-Agent", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)");
        con.connect();
        if(con.getResponseCode() == HttpURLConnection.HTTP_OK) {
            BufferedReader br = new BufferedReader(new InputStreamReader(con.getInputStream()));
            // resten af din kode
        } else {
            System.out.println(con.getResponseCode() + " " + con.getResponseMessage());
        }
        con.disconnect();
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2006 - 20:15 #2
ovenstaaende paastaar IE 5 paa Win 2000 - du kan ogsaa emulere en nyere
Avatar billede jens123 Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:24 #3
jeg har årøvet hvad du sagde :

public void download() {
          try {
              URL url = new URL("http://www.danbook.com/");
        HttpURLConnection con = (HttpURLConnection)url.openConnection();
        con.setRequestProperty("User-Agent", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)");
        con.connect();

        if (con.getResponseCode() == HttpURLConnection.HTTP_OK) {
            BufferedReader dis = new BufferedReader(new InputStreamReader(con.getInputStream()));
                      String line;

                while ((line = dis.readLine()) != null) {
                    System.out.println(line);
                }
        } else {
            System.out.println(con.getResponseCode() + " " + con.getResponseMessage());
        }
        con.disconnect();
            } catch (IOException e) {
                  System.out.println("fejl");
            }

Avatar billede jens123 Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:27 #4
virker ikke
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2006 - 20:54 #5
de er lidt vanskelige !!

proev med:

          con.setRequestProperty("Accept", "image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-shockwave-flash, application/vnd.ms-excel, application/vnd.ms-powerpoint, application/msword, */*");
          con.setRequestProperty("Accept-Language", "en-us");
          con.setRequestProperty("Accept-Encoding", "gzip, deflate");
          con.setRequestProperty("User-Agent", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1)");
Avatar billede jens123 Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:58 #6
sådan mange tak.

Min dybeste respekt for dig, du klare på under 1 time hvad jeg har brugt 4 på.
hvis du vil have point skriv noget som svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2006 - 21:06 #7
svar