Avatar billede vizone Nybegynder
27. oktober 2006 - 18:19 Der er 4 kommentarer

stylesheet til php

Hej Jeg har en kode lavet i PHP som fungere fint som jeg vil have den til, det eneste jeg gerne vil have lavet om på den er at der er et tekstfelt hvor der er den der traditionelle skygge-effekt på, kan man ligge en kode ind så den ikke laver den ramme/skygge?

min kode ser sådan ud:

<?php
$fil = 'o1.txt';
if (isset($_POST['send'])) {
    $handle = fopen($fil,'w');
    fwrite($handle, stripslashes($_POST['content']));
    fclose($handle);
}
?>

<form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post">
<input type="hidden" name="send" value="1">
<textarea name="content" rows="33" cols="55"><?php readfile($fil); ?></textarea>

<input type="submit" value="Send">
</form>
Avatar billede udvikler Nybegynder
27. oktober 2006 - 18:37 #1
prøv med:

<style type="text/css">
textarea {
    filter:dropshadow(color=#FFFFFF,offX=0,offY=0);
}
</style>

og hvis ikke det virker, så prøv at sætte den til minus 1 begge steder.
Avatar billede vizone Nybegynder
27. oktober 2006 - 18:55 #2
hvor præcist skal den sættes ind?
Jeg har prøvet lidt men det virker ikke rigtig, men måske jeg bare sætter den ind det forkerte sted
Avatar billede udvikler Nybegynder
27. oktober 2006 - 19:05 #3
det skal indsættes under <head>

men hvis du fjerner <style> elementet så skal du bare indsætte det i et css stylesheet
Avatar billede udvikler Nybegynder
28. oktober 2006 - 18:03 #4
Hjalp det?