Avatar billede rene_graff Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:52 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Mangler 20 søgeord til min hjemmeside

Hej

Jeg har tilmeldt min webshop på adwords og mangler 20 søgeord som fortæller om indholdet i min webshop (sexlegetøj, lingeri og porno film)

Linket: www.sexstuff.dk

På forhånd tak

René Jørgensen
SexStuff.dk
Avatar billede doodoo Novice
25. oktober 2006 - 15:55 #1
SEXLEGETØJ
Analt
Batterier
DANSK produceret
Dildoer
Diverse
Eksklusive glasdildoer
Elskovskugler
Erektionsringe
Fjernbetjente
Fun Factory
Kamasutra
Klitoris stimulans
Kondomer
Olie & Cremer
Penis stimulans
S/M Udstyr
Sommerfugle
Til ham
Til penge

Du skrev dem jo selv?... hehe
Disse ord er dem der er at finde på din side, så hvorfor ikke skrive dem - så er det, det folk ser når de søger?
Avatar billede doodoo Novice
25. oktober 2006 - 15:56 #2
det samme med:

Babydolls, BH / Trusse sæt, BH ´er, Bikini / Badesæt, Bodystockings, Bukser, Catsuit, Corsager, Hofteholder, Hofteholder Sæt, Kjoler, Korsetter, Kostumer/Uniformer, Lak, Latex, Læder, Neglige, Pikante Sæt, Queen Size, Strømper, Tilbehør

Evt. lav et godt mix af dem - tag evt. de "frækkeste" af ordene ... og smelt dem sammen til 20 søge ord :]
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2006 - 20:09 #3
Det er den forkerte måde at gribe det an på. I stedet for at gribe 20 mere eller mindre tilfældige ord ud af luften, så bør du lave en søgeordsanalyse der finder de ord det faktisk kan betale sig at bruge. Det kan være at der ikke er 20, og hvorfor skulle du så betale for ligegyldige adwords. Spild af penge

Læs denne artikle der beskriver hvordan du finder ord det kan batale sig at gå efter

Søgemaskineoptimering - Sådan finder du de vigtige søgeord
http://www.bufferzone.dk/s%F8gemaskineoptimering.htm
Avatar billede madx Nybegynder
26. oktober 2006 - 19:16 #4
Enig, det er ikke måden....

Du skal se på hvad folk søger efter. Du kan finde værktøjer for antal søgninger her

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Du skriver nogle af de ord der er relevante for din hjemmeside og genbruger nogle af resulteterne til at finde nye ord.

Du bør dog bygge din hjemmeside op om ord, som passer på produkterne, med krydre med relevante synonymer, fx. "olie & cremer" = glideolie, glidecreme og hvad der nu passer - altså det folk aktivt anvender i deres sprog

hvor er det lige du skal bruge 20 ord - er det hos jubii?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
26. oktober 2006 - 19:23 #5
Det har ret i. jeg kan ikke finde rundt i det:( er der ikke en der kan finde nogle gode søgeord til min side. jeg vil gerne give flere point. jeg får ingen visnnger med dem jeg har nu.

Det er på google madx
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. oktober 2006 - 22:01 #6
Du skal være opmærksom på at der findes tvivlsomme typer, der kontakter firmaer og for tæller at de kommer fra google eller at de er google adword partners og at de kan give dem gode tilbud i forhold til markedsføring via adwords.

Dette er en sandhed med kraftige modifikationer og for det meste betaler du IMHO for varm luft idet du kan gøre det bedre selv. Det kræver selvfølgelig at du lige sætter dig ind i hvordan adwords køre, men det er ikke raket videnskab.

Det kunne lyde som om du har fået et "Fantastisk tilbud" på 20 ord fra en sådan sælger.

Mit råd er brug eksperten til stspørge og så kør din adwords kampange selv, på ikke særlig lang sigt kan det langt bedre betale sig, især hvis tilbudet ikke indeholder analyser af hvilke ord det kan betale sig at gå efter
Avatar billede madx Nybegynder
27. oktober 2006 - 06:03 #7
enig med bufferzone, der er mange "hajer", fx få kliks til 2 kr. (indkøbt til 10 øre)

Søgeord er kun den halve løsning og det virker måske ikke af helt andre årsager

Adwords er let at opstarte, men skal det være effektivt kræver det faktisk en del arbejde - tæt på ligesåmeget som søgemaskineoptimering. Med effektivt mener jeg at det er dyrt, bare lige at sætte på - men billigt på sigt, hvis man lære værktøjet at kende. Men det er der ikke så mange der gør
Avatar billede Mads Praktikant
30. oktober 2006 - 16:59 #8
her er 20 søgeord:

1. glidecreme
2. big cock
3. hot girls
4. kondomer med smag
5. pik pumpe
6. g-streng
7. lesbian
8. gang bang
9. anal sex
10. sex stillinger
11. dildo
12. sex latex
13. kama sustra
14. klitoris
15. penis
16. pussy
17. erotik
18. porno film
19. hot chicks
10. sex

Jeg ved bufferzone og madx har kommet med andre forslag og meninger, men her er mine 20 søgeord.
Avatar billede madx Nybegynder
22. november 2006 - 16:20 #9
hvaøøøh - er det monstro ikke snart lukketid