Avatar billede aliaz Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Huske tidligere indtastninger

Jeg har i nogle måneder været i gang med at lave et script der kan udregne en heros attackspeed i et map (DOTA) vi spiller i Warcraft! Alle delelementerne virker og man kan tilføje sin hero items, men tilføjer man et nyt item, overskrives de tidligere data, hvor jeg gerne vil have dem lagt til. Jeg har svært ved lige at lokalisere problemet og samtidig er projektet blevet ret omfattende, så jeg har samlet det hele i et .zip dokument og uploadet det på nettet, hvor alle de nødvendige ting er med, samt et dokument, der beskriver problemet i detaljer.

Jeg ville blive super-glad, hvis nogen ville kigge på og jeg endelig kunne blive færdig med projektet. Det hele ligger på www.tnb.aau.dk/~jenor/Help.zip

På forhånd tusind tak for hjælpen!
Avatar billede - Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:42 #1
Ved at ændre følgende kan du få det til at virke når man tilføjer items:
    //HPS.value = decimal((1 + IAS)/bat);
    //SC.value = decimal(bat/(1 + IAS));
    HPS.value = decimal(HPS.value) + decimal((1 + IAS)/bat);
    SC.value = decimal(SC.value) + decimal(bat/(1 + IAS));
Men det vil ikke virke når man fjerner et item igen. Tilføj evt et parameter til funktionen så man ved om der er fjernet eller tilføjet en item. Hvis der er tilføjet brug:
    HPS.value = decimal(HPS.value) + decimal((1 + IAS)/bat);
    SC.value = decimal(SC.value) + decimal(bat/(1 + IAS));
Hvis der er fjernet brug skal der laves en anden udregning.
Avatar billede aliaz Nybegynder
28. oktober 2006 - 17:53 #2
Det kommer ikke til at virke, idet den ligger det samlede tal oveni et samlet tal og altså ikke en differens.
Avatar billede aliaz Nybegynder
06. februar 2008 - 17:31 #3
Lukker her