Avatar billede dude1992 Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:05 Der er 1 kommentar

tekst der automatisk skal kunne opdatere

http://www.seneste.dk/index.php?p=d skal kunne vise en nyhed der fra, og skifte den... det er meningen at jeg til en fremlæggelse hjemmefra skal ha lavet så den skifter på nogle bestemte tidspunkter... det er sådan en oversigt med en nyhed den skal kunne skifte, som f.eks  "Günther Grass beskyldes for at omgå sommerhusregel �ben nyheden i et nyt vindue...
JP | 38 minutter siden

Udlændinge må ikke købe sommerhuse i Danmark.
Alligevel accepterer Justitsministeriet, at den tyske nobelpris-modtager Günther Grass får lov til at leje et sommerhus på en 25-årig kontrakt."

er fordi jeg skal kunne vise hvor hurtigt nyheder egentligt bliver formidlet, isår pga nettet

fik afvide det var lettest med flash, men har du en anden ide så kom med den

min msn: christiandue@privet.dk
Avatar billede roz Nybegynder
03. november 2006 - 17:45 #1
Du kan lave det med PHP og så bruge en af de der sider man kan få til at udføre PHP scripts på ens side på bestemte tidspunkter. Kan godt finde links til dig hvis det er.