Avatar billede javelja Nybegynder
22. oktober 2006 - 00:58 Der er 15 kommentarer

Mangl. lyd ved dvd afsp.på WMP

Har en Z-6214 med cd/dvd br.+afsp. Den fungerer perfekt via Windows Media Player 10 når jeg afspiller musik fra fra pc samt cdér. Men ved dvd-film er den total tavs. Har prøver at lokke,opdatere og kontrolleret flueben. Den er iskold- ikke en lyd vil den af med. Er der en der har "koden"?
På forhånd tak
Mvh SE
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. oktober 2006 - 13:38 #1
Har du valgt det rigtige lydspor?
Avatar billede javelja Nybegynder
22. oktober 2006 - 15:38 #2
WMP er sat til at afspille alle lydformater, hvis det er det du mener, eller er der noget jeg har overset?
Avatar billede nva Praktikant
22. oktober 2006 - 15:42 #3
Længe siden jeg har haft min pc skilt ad men har du set efter om den lille ledning er sat til ved dit drev? Mener at kunne huske at der er en sådan ledning, der skal være på for at det virker.
Avatar billede javelja Nybegynder
22. oktober 2006 - 15:48 #4
Uha- har kun erfaring fra stationære og dette er en bærbar (med garanti) så jeg er ikke så meget for at rode inde i den (må man?)-endnu. Men da den ellers fungerer fra WMP´s bibliotek og cd-afspilning, burde lydforbindelsen jo generelt være iorden.
Avatar billede nva Praktikant
22. oktober 2006 - 15:51 #5
Sorry - jeg gik ud fra det var en stationær - tænkte slet ikke på bærbare.
Avatar billede javelja Nybegynder
22. oktober 2006 - 16:07 #6
Det helt ok-tak alligevel
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. oktober 2006 - 16:16 #7
Det er vel en DVD med flere lysdpor. Prøv et andet.
nva: Ledningen er kun nødvendig ved afspilning af lydcd'er.
Avatar billede javelja Nybegynder
23. oktober 2006 - 17:37 #8
Jvf Zepto supp. kløjes WMP åbenbart i sine beskyttelser så det går i ged. Har derfor install. Power DVD-og så kører det bare. Så blev man så klog. Bare underligt at WMP godt kan afspille lyden på Oblivion, og div.Need f.speed, det er jo også DVDér???

Jeg vil ikke være fedtet, men det er vel ikke rigtig pointgivende, eller er det kotyme at sige tak for interessen og gi de udlovede point? Er ny på siden så....
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:21 #9
Ingen hjælp - ingen point.
Avatar billede javelja Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:13 #10
ok-så lukker vi efter os.
hej
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:42 #11
Du skal lige acceptere dit eget svar.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 12:55 #12
javelja: Ved du hvordan du lukker?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. august 2007 - 10:28 #13
Lidt respons!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 15:56 #14
Skal vi ikke have lukket dette spørgsmål?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 13:30 #15
Respons!