Avatar billede kirul Nybegynder
21. oktober 2006 - 20:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HiJackThis log til gennemgang

Hej

Jeg oplever at min internet explorer genstarter/refresher hele tiden. Har haft systemgendannelse slået fra og bootet i fejlsikret tilstand. Her har jeg scannet igennem med McAfee anti-virus, hvor den ikke fandt noget. Samtidig kørte jeg Spybot og SuperAntiSpyware igennem.
Dette har dog ikke afhjulpet problemet.
Nu har jeg opgraderet IE fra 6 til 7, men stadig det samme resultat.

Nogen som gider at kigge min HiJackThis log igennem ??

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventAgent.exe
C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventRepository.exe
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcMurocHlpr.exe
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\ScreenPrint32 v3\ScreenPrint32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
C:\Programmer\USBToolbox\Res.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe
C:\Programmer\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\NclBTHandler.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.908.5008\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Download\FjernSpywareOgReklamer\HiJackthis\1-99-1\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=55245&clcid={SUB_CLCID}
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Canon Easy Web Print Helper - {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\EWPBrowseLoader.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter] "C:\Programmer\IBM fingerprint software\ctlcntr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ScreenPrint32] C:\Programmer\ScreenPrint32 v3\ScreenPrint32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Service] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbsvstr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Help Update] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbinhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Check Version] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbckver.exe" LOGIN
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Express Welcome] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbwlwiz.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access PC5250 Sound] "C:\Programmer\IBM\Client Access\Emulator\pcssnd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKBDLED] C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USB Storage Toolbox] C:\Programmer\USBToolbox\Res.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -startup
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE2] "C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScanUtility] C:\Programmer\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.0.720.3640\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IBM Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Betway.com Poker - {4CBB5C71-1BA0-49ca-93CD-159AF8AA0CC9} - C:\Programmer\BetwayMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Unibet Poker - {C53BFCFC-7A54-4627-AEBA-2CD4871FCA97} - C:\Programmer\UnibetpokerMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {05D96F71-87C6-11D3-9BE4-00902742D6E0} (QuickPlace Class) - http://qp.cvuvita.dk/qp2.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=39204
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.5) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1158518177890
O16 - DPF: {8EB3FF4E-86A1-4717-884D-7BA2D38272CB} (F-Secure Online Scanner) - http://newscanner.virus112.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://betway.microgaming.com/betway/FlashAX.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{B75B4701-86F8-4573-9459-3D9796E281CD}: Domain = inco.dk
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O18 - Filter: text/plain - (no CLSID) - (no file)
O20 - AppInit_DLLs: HookDLL.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: PCANotify - C:\WINDOWS\SYSTEM32\PCANotify.dll
O20 - Winlogon Notify: psfus - C:\Programmer\IBM fingerprint software\psfus.dll
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: pcAnywhere Host Service (awhost32) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\pcAnywhere\awhost32.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: Ekstern kommando til iSeries Access til Windows (Cwbrxd) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\CWBRXD.EXE
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: IBM Rapid Restore Ultra Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intuit Network Monitor Event Log Agent (LWNTEventAgent) - Intuit, Inc. - C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventAgent.exe
O23 - Service: Intuit Network Monitor Event Repository (LWNTEventRepository) - Unknown owner - C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventRepository.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: Network Associates McShield (McShield) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Associates Task Manager (McTaskManager) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: System Update (SUService) -  - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: UStorage Server Service - OTi - C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - Unknown owner - C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe" -service (file missing)

På forhånd tak.

Mvh.
Kirul
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2006 - 14:36 #1
Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten >> Windows Device Synchronization Agent (DeviceSynchronization) << stop den hvis den kører, højreklik på den, klik på Egenskaber og vælg Starttype Deaktiveret.
Gør det samme med >> Windows Update Manager (UpdateManager) <<
---------------------------------------
Download og gem denne scanner på skrivebordet. Du skal ikke aktivere den endnu.
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe
Se vejledningen her: http://fromsej.dk/Vejledninger/html/drweb.html
---------------------------------------
Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, genstart i fejlsikret (tryk på <F8> under opstarten), kør Dr.Web.
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O18 - Filter: text/plain - (no CLSID) - (no file)
---------------------------------------
Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til.
Når den skriver Done nederst til venstre, skal du klikke på Options->Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Rename.
Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.

Klik så på den grønne pil ovre til højre på siden, så starter scanningen.
Første gang Dr.Web finder noget, klik "Yes to All", så fjerner den hvad den finder.
Når scanningen er færdig, gå op i file &#8211; Tryk på- Save Report list.
Så ligger der en en fil der her hedder "drweb.csv" på skrivebordet.
Luk Programmet.
---------------------------------------
Genstart normalt og kom med en frisk Hijackthislog, dobbeltklik på drweb.csv og kopier teksten fra den herind.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2006 - 14:37 #2
Ups, se lige bort fra:
Device Synchronization Agent (DeviceSynchronization) << stop den hvis den kører, højreklik på den, klik på Egenskaber og vælg Starttype Deaktiveret.
Gør det samme med >> Windows Update Manager (UpdateManager) <<

Det er til en anden tråd, beklager.
Avatar billede kirul Nybegynder
23. oktober 2006 - 11:45 #3
Tak for tilbagemelding.
Her er min nye HiJackThis log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventAgent.exe
C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventRepository.exe
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe
C:\Programmer\ScreenPrint32 v3\ScreenPrint32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcMurocHlpr.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
C:\Programmer\USBToolbox\Res.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe
C:\Programmer\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\NclBTHandler.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\PROGRAMMER\IBM\CLIENT ACCESS\EMULATOR\pcsws.exe
C:\Programmer\IBM\Client Access\Emulator\PCSCM.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.908.5008\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Download\FjernSpywareOgReklamer\HiJackthis\1-99-1\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=55245&clcid={SUB_CLCID}
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Canon Easy Web Print Helper - {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\EWPBrowseLoader.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter] "C:\Programmer\IBM fingerprint software\ctlcntr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ScreenPrint32] C:\Programmer\ScreenPrint32 v3\ScreenPrint32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Service] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbsvstr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Help Update] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbinhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Check Version] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbckver.exe" LOGIN
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Express Welcome] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbwlwiz.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access PC5250 Sound] "C:\Programmer\IBM\Client Access\Emulator\pcssnd.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKBDLED] C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USB Storage Toolbox] C:\Programmer\USBToolbox\Res.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -startup
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE2] "C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScanUtility] C:\Programmer\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.0.720.3640\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IBM Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Betway.com Poker - {4CBB5C71-1BA0-49ca-93CD-159AF8AA0CC9} - C:\Programmer\BetwayMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Unibet Poker - {C53BFCFC-7A54-4627-AEBA-2CD4871FCA97} - C:\Programmer\UnibetpokerMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {05D96F71-87C6-11D3-9BE4-00902742D6E0} (QuickPlace Class) - http://qp.cvuvita.dk/qp2.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=39204
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.5) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1158518177890
O16 - DPF: {8EB3FF4E-86A1-4717-884D-7BA2D38272CB} (F-Secure Online Scanner) - http://newscanner.virus112.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://betway.microgaming.com/betway/FlashAX.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{B75B4701-86F8-4573-9459-3D9796E281CD}: Domain = inco.dk
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O20 - AppInit_DLLs: HookDLL.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: PCANotify - C:\WINDOWS\SYSTEM32\PCANotify.dll
O20 - Winlogon Notify: psfus - C:\Programmer\IBM fingerprint software\psfus.dll
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: pcAnywhere Host Service (awhost32) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\pcAnywhere\awhost32.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: Ekstern kommando til iSeries Access til Windows (Cwbrxd) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\CWBRXD.EXE
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: IBM Rapid Restore Ultra Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intuit Network Monitor Event Log Agent (LWNTEventAgent) - Intuit, Inc. - C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventAgent.exe
O23 - Service: Intuit Network Monitor Event Repository (LWNTEventRepository) - Unknown owner - C:\Programmer\Intuit\Network Monitor\LWNTEventRepository.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: Network Associates McShield (McShield) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Associates Task Manager (McTaskManager) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: System Update (SUService) -  - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: UStorage Server Service - OTi - C:\WINDOWS\system32\UStorSrv.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - Unknown owner - C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe" -service (file missing)

-----------------------------------------------------------
Her er hvad dr web fandt :
Jeg bruger Vnc og Dameware som remote kontrol.

winvnc4.exe;c:\programmer\realvnc\vnc4;Program.RemoteAdmin;;
Process.exe;C:\Download\FjernSpywareOgReklamer\Fjern SpyAxe\smitRem;Tool.Prockill;Renamed.;
vncviewer.exe;C:\Download\VNC\VNC til PC\vncviewer;Program.RemoteAdmin;;
DWRCCnvt.exe;C:\Programmer\DameWare Development\DameWare Mini Remote Control;Program.RemoteAdmin;;
DWRCS.exe;C:\Programmer\DameWare Development\DameWare Mini Remote Control;Program.RemoteAdmin;;
DWRCSInstall.Exe;C:\Programmer\DameWare Development\DameWare Mini Remote Control;Program.RemoteAdmin;;
DWRCSRemove.Exe;C:\Programmer\DameWare Development\DameWare Mini Remote Control;Program.RemoteAdmin;;
Avatar billede fromsej Praktikant
23. oktober 2006 - 19:48 #4
Loggen er ren, har det løst problemet?
Avatar billede kirul Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:30 #5
Nej, det har desværre ikke løst problemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2006 - 15:49 #6
Klik på Start->Kør skriv SFC /scannow(bemærk mellemrum), klik OK.
Din CD skal sidde i drevet.
Genstart, se om det ændrer noget.
Avatar billede kirul Nybegynder
01. november 2006 - 18:13 #7
Hej

Beklager den lange svartid, denne gang.
Jeg har stadig samme problem. Tror det er et java problem, da det kun er sidder med java på, hvor jeg har problemet.
Har du nogen ide om hvad jeg kan gøre ? Har prøvet at ominstallere java VM med både sun, microsoft og ibm. :-(
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2006 - 16:57 #8
Har du prøvet SFC /scannow?
Avatar billede kirul Nybegynder
03. november 2006 - 20:02 #9
Ja, det har jeg. Undskyld jeg ikke lige nævnte det i den sidste meddelelse.
Det burde jeg lige have skrevet for oven.

Men stadig samme problem... :-(
Avatar billede fromsej Praktikant
04. november 2006 - 10:50 #10
Hent Regsupreme.
http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe

Afinstaller alt Java i Tilføj/fjern programmer, genstart.

Start RegSupreme, du kan vælge sprog ved at klikke på Language på øverste bjælke.
Flyt prikken til Grundig.
Klik på Start, når den er færdig, klik på Vælg øverst til venstre, klik på alle.
Klik så på Orden nederst til højre, skriv et navn i Backupvinduet der kommer frem og klik OK.
Så kører det.
Kør scanningen to-tre gange.

Genstart, hent og installer nyeste Java.
F.eks her - http://znn.dk
Avatar billede kirul Nybegynder
07. november 2006 - 19:14 #11
Hej

Vil til at følge din anvisning, men nu syntes jeg at jeg har et nyt problem. Når jeg er inde i Tilføj/Fjern programmer, så er der ingen fjern knap ud for Java installationen. Jeg er administrator på pc´en, så det burde ikke være problemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. november 2006 - 22:48 #12
Det har jeg heller ikke, hmmm.

Prøv om det går uden at afinstallere.
Avatar billede kirul Nybegynder
10. november 2006 - 13:15 #13
Jeg har lige prøvet at installere Opera browseren og her virker det. Mystisk..
Det må være en opsætning i Internet Explorer som er blevet ændret.
Man må da i hvertfald kunne udelukke at java er problemet.
Har du nogle ideer til hvilken indstilling det kunne være ?
Avatar billede fromsej Praktikant
10. november 2006 - 21:13 #14
Nej, men du kan prøve om du kan afinstallere version 7 og geninstallere version 6, ellers har jeg ikke flere bud.
Avatar billede kirul Nybegynder
11. november 2006 - 20:25 #15
Jeg giver dig pointene for at være så tålmodig og hjælpsom.
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2006 - 11:10 #16
Velbekomme.*S*