Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med cellefarve i ListView

Hvis jeg f.eks. kalder
listView1.Items[0].SubItems[1].BackColor = Color.Red;
eller
listView1.Items[0].SubItems[1].ForeColor = Color.Blue;
så sker der ikke nogen ændringer i mit ListView.

Hvad gør jeg forkert? Hvordan får jeg farveskiftet til at virke?

Kender I evt. nogle andre gratis ListView komponenter, som understøtter farveskift på celleniveau og endvidere understøtter grupper?? Komponenten skal helst ikke blinke for meget, når man f.eks. opdaterer den eller skifter farve.
Avatar billede devmann Nybegynder
20. oktober 2006 - 19:31 #1
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:14 #2
Ja, det ser smart ud. Men det har vist ikke så meget med C# at gøre.
Jeg har fundet mange gode C# ListView komponenter på codeproject.com, men jeg har endnu ikke fundet nogen, som understøtter alle de funktioner, som jeg har brug for.
Avatar billede bulgroz Nybegynder
22. oktober 2006 - 09:25 #3
Er det muligt for dig at anvende et DataGridView i stedet for et ListView?
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
22. oktober 2006 - 20:17 #4
Ja, det er faktisk det, som jeg sidder og kigger på lige nu. Der har jeg bare ikke umiddelbart muligheden for, at lave grupper. Jeg har selv nogle idéer til, hvordan det kan laves, men jeg skal lige tænke lidt mere over det og se, om det er muligt.
Har du nogen forslag til, hvordan jeg kan lave grupper i et DataGridView ??
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:28 #5
Jeg lukker.