Avatar billede flashit Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:37 Der er 1 løsning

Kode afvikles to gange?? Asp.net 2.0

Hej E.

Når jeg tester min kode, så indsætter den to poster i min database.
Det er kun denne del som den løber igennem to gange.

Dim UploadImagesTabelAdapter As New dsFotoTableAdapters.tbl_ImageGalleryImagesTableAdapter
                    UploadImagesTabelAdapter.UploadImageByAlbumID(DropDownList1.SelectedValue, CurrentTime & fuLarge.FileName, CurrentTime & fuThumb.FileName, "", DateTime.Now)

Er her en som kan se hvorfor..

Det virker ellers fint nok.

Protected Sub btnUpload_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnUpload.Click
        Dim CurrentTime As DateTime
        CurrentTime = DateTime.Today

        If fuThumb.HasFile And fuLarge.HasFile Then
            If fuThumb.FileName = fuLarge.FileName Then
                Try
                    fuThumb.SaveAs(Server.MapPath("~/ImageGallery/Thumb/" & CurrentTime & fuThumb.FileName))
                    fuLarge.SaveAs(Server.MapPath("~/ImageGallery/Large/" & CurrentTime & fuLarge.FileName))

                    Dim UploadImagesTabelAdapter As New dsFotoTableAdapters.tbl_ImageGalleryImagesTableAdapter
                    UploadImagesTabelAdapter.UploadImageByAlbumID(DropDownList1.SelectedValue, CurrentTime & fuLarge.FileName, CurrentTime & fuThumb.FileName, "", DateTime.Now)

                Catch ex As Exception
                    lblError.Text = ex.ToString
                End Try
            Else
                lblError.Text = "Ups. Begge filer skal have det samme navn..."
            End If
        Else
            lblError.Text = "Ups. Du skal vælge begge filer"
        End If
    End Sub
Avatar billede flashit Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:35 #1
Lukker. Det var asp.net 2.0 Ajax som drillede med en tricker.