Avatar billede uas Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Elementer forvinder ved postback

Hej

Jeg har et formview, hvor jeg i min EditItemTemplate bla. har en række textboxe og labels. De er som default alle sat til Visible=false, og On Page_Load viser jeg så dem, som den pågældende bruger har lov til at se. Det virker også fint, MEN når jeg så gemmer, så forsvinder de alle igen. Hvorfor???
Avatar billede uas Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:01 #1
Det skal forresten lige siges, at det virker fint, når elementerne er udenfor mit formview...
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:26 #2
Hvis du kun har kontrollerne i din edititemtemplate, skal kontrollen være i editmode hvis du skal kunne se dem.
Er det måske det der driller?
Mvh
Avatar billede uas Nybegynder
30. oktober 2006 - 10:47 #3
Kontrollerne er hele tiden i editmode, men jeg har fundet ud af hvad der var galt.

Min page_load skal håndtere ItemCreate på mit formview. Så virker det :-) (se nedenfor)

Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles fwKunder.ItemCreated
Avatar billede uas Nybegynder
30. oktober 2006 - 10:50 #4
Hej snepnet

Og iøverigt, tak for et kanon kursus/fordrag i torsdags (AJAX)
Avatar billede snepnet Nybegynder
30. oktober 2006 - 20:55 #5
Alletiders at du fik det til at funge, og tak for de pæne ord - fedt at du kunne lide det :o)
- Hvad laver du i ItemCrated handleren?
Mvh
Avatar billede uas Nybegynder
31. oktober 2006 - 09:16 #6
Hej snepnet

Det sætter jeg en property som jeg har lave i en af mine usercontrols

Protected Sub fwOpfoelgning_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles fwOpfoelgning.ItemCreated
Dim mycontrol As Control = fwOpfoelgning.FindControl("dllKontaktpersoner")
    If Not IsNothing(mycontrol) Then

            Dim mycontrolType As Type = mycontrol.GetType()
            Dim myUC As Reflection.PropertyInfo = mycontrolType.GetProperty("firmaID")

            If IsNumeric(Request.QueryString("ID")) Then
                myUC.SetValue(mycontrol, CInt(Request.QueryString("ID")), Nothing)
            End If
End Sub
Avatar billede uas Nybegynder
31. oktober 2006 - 09:17 #7
Hej snepnet

Jeg kunne forresten ikke få dig til at kaste et blik på dette spørgsmål. Ang AJAX :-)
http://www.eksperten.dk/spm/741819
Avatar billede uas Nybegynder
03. november 2006 - 08:40 #8
Lukker