Avatar billede mediazone Nybegynder
18. oktober 2006 - 04:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

en lille CMS system til Flash

Hej Allesammen,
Jeg mangler en form for CMS system som kan kommunikere med flash. Det eneste jeg har brug for er at kunne rette på tekst og skifte billede ud eller tilføje: Dvs. jeg har eks. en html side hvor jeg har mulighed for at rette på tekst og billede, når jeg gemmer ændringerne opdaterer .swf filen med nye oplysninger.

Er der nogle som kan hjælpe mig med at lave sådan et, jeg er ret dum til kode...så hvis I kan udvikle det til mig vil det være alletiders.
Avatar billede frankeweb Nybegynder
18. oktober 2006 - 09:52 #1
Det vil kunne laves via en xml fil, hvor billederne og teksten bliver hentet i en xml fil ind i flash dokumentet. ?
Avatar billede mediazone Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:42 #2
Hvis det kan laves vha. xml er det fint med mig.
Avatar billede mediazone Nybegynder
08. november 2006 - 16:12 #3
spørgsmålet er lukket