Avatar billede flizzy43 Nybegynder
17. oktober 2006 - 09:19 Der er 2 kommentarer

C5 og flaskepant

Jeg skal til at oprette varer med flaskepant i C5 - antallet af flasker varierer fra måned til måned ligeså vel som panten, hvordan sættes dette op mest overskueligt og kan man evt. nøjes med at benytte et og samme varenummer - flaskepante skal stå på ordren når varen genereres - hmm jeg er lidt i bekneb, håber en kan hjælpe :-)
Avatar billede mariaf Juniormester
17. oktober 2006 - 18:11 #1
Tænk i styklister/samlelister, hvor listen består af varen og panten (en ydelse). Disse to varer kan du så kun sælge sammen, men du kan også købe den ene (panten) retur igen. Ved at bruge forskellig varegupper, kan du få fint overblik over om du har pant ude eller for meget hjemme.
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:38 #2
ej Maria
Mange tak for svaret - jeg har selv fundet ud af det, eftersom det skal up-loades til nettet via en website - tror jeg selv på, at den bedste løsning er at benytte afgiften i C5. Men tak for din venlige måde at være på :-)