Avatar billede heg Nybegynder
17. oktober 2006 - 06:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køleren går amok ved opstart - booter ikke

Min HP er lige pludseligt begyndt ikke at ville boote. Den starter, men det eneste der sker er at køleren kører helt vildt, og den lille lampe for HD-aktivitet blinker konstant. Men sort skærm.

Hvad kan være galt ?
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
17. oktober 2006 - 06:41 #1
tjek at køleren sidder helt ned til cpu'en. Jeg har haft samme fejl på 2 HP'er hvor der var knækket et stykke plastic på køleren så den sad 5 mm fra cpu'en.
Avatar billede dragonknight Juniormester
17. oktober 2006 - 10:07 #2
Giv den evt. en gang kølepasta mellem køler og CPU, det skulle sørge for en god termisk forbindelse.
Avatar billede heg Nybegynder
23. oktober 2006 - 07:32 #3
Jeg tror desværre ikke at der er tale om nogle af de muligheder I har kommenteret. Maskinen er nu på vej til rep da reklamationsfristen stadig gælder. Tak for jeres bud. Jeg skal nok vende tilbage med svaret på problemet når den er repareret.
Avatar billede heg Nybegynder
02. november 2006 - 06:17 #4
pc'en er nu tilbage efter reparation. det var grafikkortet der var dødt