Avatar billede krusnof Nybegynder
17. oktober 2006 - 03:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

1½ linieafstand lige pludselig!

Hej alle

Jeg bruger Outlook til mine mails og har en signatur til outgoing. Fra den ene dag til den anden, er den lige pludselig begyndt at lave min signatur meget længere i form af større afstand mellem linierne. Det skal dog siges, at det faktisk ikke er 1½ linieafstand, men bare væsentlig forskel! Jeg har prøvet med indstillingerne at tjekke afstand, men overalt står der bare enkelt! Hmmmm... ved I hvad jeg kan gøre!? Vedhæfter lige teksten i den HTML-fil som er tilknyttet signaturen.

På forhånd mange tak.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE>kristian@kruse.dk Signature</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2963" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma size=2>Med venlige hilsner / Best
regards</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#ff8000 size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2><STRONG>Kristian
Kruse</STRONG></FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>Room: 212</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>Undergraduate Hall
I</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>The Hong Kong University
of Science and Technology</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>Clear Water Bay,
Kowloon</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>Hong Kong</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>(+852) nummer
5167</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>SkypeID and
MSN:</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2>&nbsp;-
min mail</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1><STRONG>Address in
Denmark:</STRONG></FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>min adresse
tv.</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>DK-XXXXKøbenhavn
V</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>Denmark</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>(+45) mit nummer</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>SkypeID and MSN:
</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b size=1>&nbsp;-
min mail</FONT></DIV>
<DIV align=left><FONT face=Tahoma color=#4b4b4b
size=2></FONT>&nbsp;</DIV></BODY></HTML>
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
17. oktober 2006 - 07:20 #1
Hvis du benytter Word som editor, så prøv at slå den fra?
Jeg ser ikke problemet på min Outlook 2003 - med din signatur - uden Word som editor.

Mvh
Jesper Frier
www.brandedmails.com | www.emailsignature.eu
Avatar billede krusnof Nybegynder
17. oktober 2006 - 07:34 #2
Bruger Word som editor, og da det har virket med den før - så vil jeg gerne have en løsning hvor Word er inkluderet. Tak for hjælpen ellers.
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
17. oktober 2006 - 20:05 #3
Har du set hvordan Word ændrer din HTML til ukendelighed for andre klienter? Send en mail til dig selv, gem som HTML og åben den ... Jeg håber du ændrer holdning ... ;-)
Avatar billede krusnof Nybegynder
18. oktober 2006 - 04:25 #4
Den ændrer det nok nu en gang, men sådan er det. Vil bare gerne have en løsning til det her, for den virkede ikke fra den ene dag til den anden. Tak
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. november 2006 - 14:22 #5
No answers!? Tak for hjælpen ellers.
Avatar billede serverkudsk Nybegynder
27. juni 2008 - 12:37 #6
Jeg har også to problemer.

1. Når jeg køre et vbs script i stilen med dette, får jeg min .normal med i bunden. kan dette omgåes på nogen måde.

2. Min office 2003 siger at word ikke findes eller ikke er i det rigtige format.

'Mail Signatur
'Nova C - 97 51 44 51
'Brian Kudsk

On Error Resume Next

Set objSysInfo = CreateObject("ADSystemInfo")

strUser = objSysInfo.UserName
Set objUser = GetObject("LDAP://" & strUser)

'Variabler fra ad laves
strFirstName = objUser.FirstName
strLastName = objUser.LastName
strTitle = objUser.Title
strPhone = objUser.telephoneNumber
strMobile = objUser.mobile
strFax = objuser.FaxNumber
strEmail = objUser.mail

Set objWord = CreateObject("Word.Application")
objWord.Visible = true
pause
Set objDoc = objWord.Documents.Add()
Set objSelection = objWord.Selection

Set objEmailOptions = objWord.EmailOptions
Set objSignatureObject = objEmailOptions.EmailSignature

Set objSignatureEntries = objSignatureObject.EmailSignatureEntries

'Dette kan give en fejl hvis du mangler oplysnigner se de næste 3 linier
'If strMobile = "" Then
'wscript.echo "Du mangler Mobil nr.!"
'End If

'Font på hilsen og navn
objSelection.Font.Name = "Verdana"
objSelection.Font.Size = "12"
objSelection.Font.Italic = False
objSelection.Font.Bold = False
objSelection.TypeText "Med venlig hilsen"
objSelection.TypeParagraph()

objSelection.Font.Size = "7,5"
objSelection.TypeText "Best regards" & Chr(11)
objSelection.Font.Size = "12"
If strFirstName <> "" Then
objSelection.TypeText strFirstName & " " & strLastName & Chr(11)
End If

Set objSelection = objDoc.Range()

objSignatureEntries.Add "Standart Signatur", objSelection
objSignatureObject.NewMessageSignature = "Standart Signatur"
'objSignatureObject.ReplyMessageSignature = "Standart Signatur"

objDoc.Saved = True
objWord.Quit