Avatar billede hamselv123 Nybegynder
15. oktober 2006 - 22:58 Der er 5 kommentarer

Unlad at sende ?

Hej
Jeg er rigtig træt af at Msn messenger live kommer med unlad at sende, den gør det op til flere gange om dagen.. :S
Det er ikke kune mig der får problemet, alle mine venner har samme problem..

Nogen der har samme problem, og ved hvordan man får det væk fordi det er rigtig træls ikke at kunne være på msn...
Avatar billede gulvflaesk Nybegynder
16. oktober 2006 - 00:58 #1
Brug Windows Live Messenger i stedet.
Det er også det nyeste...
Avatar billede nva Praktikant
16. oktober 2006 - 09:12 #2
Går Msn ned når meddelelsen kommer eller er du bare træt af at få den meddelelse? Hvilken fejlkode får du?
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
16. oktober 2006 - 10:39 #3
Sorry min fejl.... det er Windows Live Messenger jeg bruger, og det er den der gør det.

Den kommer med unlad at sende, og den går kold, du kan kun trykke unlad at sende også lukker msn og du skal genstarte din computer, ellers kommer den hver gang du starter. En a mine venner har lige formateret hans computer han kunne simpelthen ikke få det til at køre på hans computer, han bliver nød til at køre 7,5 for at være på msn
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:37 #4
Slet ingen der har samme problem ? :S

Jeg kender mange som er meget træt af msn live pga det..
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
24. februar 2007 - 09:55 #5
Lukket