Avatar billede paddington Nybegynder
14. oktober 2006 - 20:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket sidedesign synes I?

I dette spørgsmål er det ikke selve indholdet og designet, jeg ønsker bedømt, men hvilket indholdsdesign ud fra 2 forskellige forslag.

1. http://www.sh-ungdom.dk/viewpage.php?page_id=14

2. http://www.sh-ungdom.dk/viewpage.php?page_id=15

Det er primært udseendet af tabellen jeg ønsker behandlet, men er der andet, hører jeg gerne fra jer

På forhånd tak

Mads Jordan aka Paddington
Avatar billede old-faithful Praktikant
14. oktober 2006 - 20:47 #1
Siderne ser jo helt ens ud, men jeg har på fornemmelsen at der er en adgangsbegrænsning på: 2Du har ikke lov til at se denne side. "

// Old-Faithful™
Avatar billede paddington Nybegynder
14. oktober 2006 - 21:02 #2
Dooooh

http://www.blandet.schjor.dk/1.gif

http://www.blandet.schjor.dk/2.gif

prøver lige med nogle screens istedet, det andet er fordi jeg lige sidder og arbejder på siderne!!

/Paddington
Avatar billede zynzz Praktikant
14. oktober 2006 - 21:08 #3
http://www.blandet.schjor.dk/1.gif er pænest, dog syntes jeg der skal ændres på tabellerne i træningstider...
Avatar billede old-faithful Praktikant
14. oktober 2006 - 21:25 #4
Jeg er rimelig enig med zynzz. Nr. 1 er den bedste af de to. Træningstider har et lidt ufærdigt præg over sig. Måske kunne du overveje at style denne tabel som nr. 1.
Avatar billede paddington Nybegynder
14. oktober 2006 - 22:49 #5
I kan jo prøve at tage et kig nu...

http://www.sh-ungdom.dk
- mini, lilleput, etc.

Ved godt at jeg lige skal have lave lidt luft omkring midterstregen..

Vil I smide et svar, da jeg er helt enig med jer....

Mange tak!

/Paddington
Avatar billede old-faithful Praktikant
14. oktober 2006 - 22:54 #6
Det ser godt ud. Du kunne evt. overveje at justere hhv. højre og venstre tabeller så de f.eks. flugter øverst.

Ellers ser det fint ud.
Avatar billede zynzz Praktikant
15. oktober 2006 - 11:50 #7
svar så :=)

Jeg kan godt lide at den er dejlig nem at finde rundt i... :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. oktober 2006 - 16:12 #8
der er for lidt margin i venstre siden, og indholdet i venstresiden (i det blå) sejler rundt, noget er centreret andet er venstre stillet og der er bogstaver der går ud over grafikken (IE6)

Topbarren går ikke til kant (h¸jre side)

fors¸g evt at lave mindre farve kontrast in gradienten i topbarren (lidt lysere i h¸jresiden ville h¿lpe lidt på det)

der er lidt rod i bunden grafikker slutter f¸r linjer og text, den dutter ikke ;)

ordet "indloggning" findes ikke i retskrivningsordbogen
tror du skal n¸jes me "Log ind"
Avatar billede zynzz Praktikant
15. oktober 2006 - 16:38 #9
ups
Avatar billede hardcorewizard Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:44 #10
Hmm, jeg må også umiddelbart tilføje at jeg synes det ser fjollet ud at baggrunden i menuen og toppen pludselig "slutter". Kontrasten er måske også for stor, som mobius6 påpeger.
Avatar billede paddington Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:55 #11
Som spørgsmålet sagde var det kun til selve resultats-tabellen jeg skulle bruge meninger!! :-P

Jeg er opmærksom på alt det andet, sidder da også og kigger på de forskellige ting som I har har påpeget, men i første omgang var det for at få siden op at køre med de nødvendige opdateringer så som resultater.

Men tak for jeres interesse.
Paddington ~ Mads Jordan

Point er givet til zynzz!!