Avatar billede ackers.tk Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send til mange - uden modtageren kan se alle mailadresser

Jeg skal udsende et nyhedsbrev og vil benytte min outlook express til dette. Jeg ønsker ikke at modtageren kan se mail adresserne på alle der modtager nyhedsbrevet som fremgår på normal vis, når man sender til mange på en gang kan dette lade sig gøre? - i så fald hvordan

//Acker
Avatar billede diggerx Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:43 #1
du skal skrive adresserne i bcc feltet, så kan de ikke ses af andre

I outlook kan du gøre bcc feltet synligt via menuen wiev. Det er sikkert det samme i outlook ekspres
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
14. oktober 2006 - 12:18 #2
ahhh nice tester lige :)
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
17. oktober 2006 - 12:42 #3
ahh det virkede :) opret svar
Avatar billede diggerx Nybegynder
17. oktober 2006 - 12:45 #4
hermed svar
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
17. oktober 2006 - 13:35 #5
super - points givet ud