Avatar billede ulrik_lerche Nybegynder
14. oktober 2006 - 06:47 Der er 2 kommentarer

Font: 35mm film

Jeg er fotograf og er ved at designe et visitkort hvor jeg skal bruge noget tekst hvor bogstaverne er "lavet af" 35mm filmruller. Nogen der ved hvor jeg kan finde en sådan font ? Har brugt temmelig lang tid på at søge den, men uden held....
Avatar billede nfk Nybegynder
15. oktober 2006 - 07:33 #1
Go' morgen

Der er noget der måske minder lidt om en sådan font her: www.clevelandorff.org/fonts/fstrip.zip og her: http://www.fontsnthings.com/themes/lights.shtml

/nfk
Avatar billede ulrik_lerche Nybegynder
15. oktober 2006 - 13:32 #2
takker... tror desværre ikk at jeg kommer tættere på end dette...