Avatar billede aoos Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:39 Der er 1 kommentar

Btn/mc skal sende en key værdi til text input..

Well, sidder og laver et spil, er kommet til en scene hvor der kun er et keypad, til en dør..

Jeg har fundet ud af hvordan man laver passwords etc, men !

Der hvor jeg lærte det, var det med keyboard input, til tekstinputboksen..

Men jeg har lavet 9 knapper (1, 2, 3, osv) og jeg vil gerne have at når man trykker på en af dem så sender de deres værdi til inputboksen..

Hvad siger I ?

(og evt også en delete knap, hvis der skulle være en som har svarene..)
Avatar billede mat Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:24 #1
btn_1.onRelease = function() {
    display_txt.text += "1";
}

..osv osv

Og din delete knap kan du lave med;

del_btn.onRelease = function() {
    display_txt.text = substring(display_txt.text, 0, display_txt.text.length-1);
}

mvh mat