Avatar billede joelsine Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:40 Der er 4 kommentarer

Fjerne sod fra brand i båd

Der har været ild i min glasfiberbåd. Efter at have fjernet sod udvendig, er der stadig noget gul efter varme.
Jeg har brugt noget kraftig rensemiddel, det hvide glasfiber er stadig meget gul. Da båden er helt ny vil jeg gerne have det væk, uden at jeg skal til at male båden.
hvad kan jeg bruge.
Avatar billede bredker Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:48 #1
et kort svar

det kan du ikke , du bliver nød til at male den
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. oktober 2006 - 21:51 #2
og ganske korrekt, den gule farve er jo pga varme påvirkningen og derfor har glasfiberen ændret molekyle struktur (det vil sikekrt heller ikke være ligeså stærkt som det var før varme påvirkningen)
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2006 - 09:52 #3
Prøv med flügger37. Virker det ikke må du igang med maling.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:49 #4
brug for mere hjælp ?