Avatar billede reknes Nybegynder
19. november 1999 - 18:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Eggdrop Boter !

Heisann

Nå har Bjarte maset så mye om at jeg må bruke eksperten.
Så her er jeg....
Er det noen som har et script til eggdrop som gjør at bare folk som har  *.telia.com som slutt på hostmask kommer inn på kanalen.
Jeg har en kanal der bare telia brukere skal komme inn, og da må jeg stenge alle andre enn *.telia.com

Reknes -> WereWo|f
Avatar billede bjarte Nybegynder
19. november 1999 - 20:01 #1
hvorfor skal du ha en slik kanal? kan ikke alle joine den?? vhorfor?
Avatar billede reknes Nybegynder
19. november 1999 - 22:12 #2
Fordi det er et lite prosjekt som eg har på gang.
Det gjelder kanalen #elg , som for tiden er nede. Der skal bare folk fra Lindås Gymnas komme seg inn.
Avatar billede bjarke Nybegynder
19. november 1999 - 22:46 #3
Hov hov, her taler vi dansk ;-)
Avatar billede reknes Nybegynder
19. november 1999 - 23:12 #4
Sorry, men jeg er ikke så god i dansk !
Avatar billede bjarte Nybegynder
20. november 1999 - 18:13 #5
bjarke! du skjønner fint norsk.. men gjert>> skriv bokmål da skjønner de..
Avatar billede bjarke Nybegynder
21. november 1999 - 15:09 #6
skjønner???

I skal i øvrigt være velkomne her nordiske venner, men med mindre i vil holde os andre udenfor, så må I hellere holde jer fra bokmål :-)

PS: Bjarte klinger ikke helt dårligt, men det havde lydt en anelse bedre med et 'k' i stedet for 't' ;-)
Avatar billede bjarke Nybegynder
21. november 1999 - 15:11 #7
I øvrigt er jeg selv i familie med en fra Bergen, som hedder Bjarte - det er jo ikke langt fra Lindås (men jeg kender ham ikke).
Avatar billede bjarte Nybegynder
21. november 1999 - 15:23 #8
jeg bor i masfjorden andre veien fra lindås (fra bergen--- mot nord)
Avatar billede bjarke Nybegynder
22. november 1999 - 14:17 #9
bjarte >> Du skulle vel ikke hedde Torsteinsen til efternavn?
Avatar billede bjarke Nybegynder
22. november 1999 - 23:25 #10
ups, jeg mente, at I skulle holde jer fra nynorsk - beklager, fortsæt bare med bokmål :-
)
Avatar billede bjarte Nybegynder
23. november 1999 - 10:39 #11
jeg heter Kvinge Tvedt til etternavn...
Avatar billede bjarte Nybegynder
23. november 1999 - 10:40 #12
>>reknes her ser du hvilket mål som er det mest komunikative.....
Avatar billede finne Nybegynder
23. november 1999 - 16:08 #13
så vidt jeg husker var der sourcekode med til irc-eggdrop botterne .. det skulle vel ikke være det store problem ?? Det er godt nok et stykke tid siden (4 år) siden jeg sidst har compilet eggdrop distributionen (før v0.8) ... sjovt at de stadig vedligeholdes.
Avatar billede futter Nybegynder
15. december 1999 - 15:34 #14
Dette har intet med source code'en til eggdrop at gøre, det eneste du skal er at lave/finde et tcl script der gør det for dig.
Du kan prøve at kigge på bseen.tclslave.net der kan du søge på forskellige scripts til eggdrop.
Hvis det nu skulle gå helt galt for dig og du ikke kan finde noget så mail mig på futter@defraz.org og så skal jeg lave det til dig.