Avatar billede bliddo Nybegynder
19. november 1999 - 17:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVD regionlås på A-Open 1040 Pro

Er der nogen der har erfaringer med at knække regionslåsen på et A-Open 1040 Pro DVD-drev?

Findes der overhovedet firmware til dette drev. Jeg har ikke kunnet finde noget på Aopen side...??

Jeg hører meget gerne om evt. erfaringer på dette område (-på dette specifikke drev). Det er jo lidt tricky..og farligt. Man kan så vidt jeg har læst risikere at smadre sit DVD drev... for good!

På forhånd tak.

<BLIDDO>
Avatar billede herbert Nybegynder
19. november 1999 - 19:27 #1
Gå ind på http://neworder.box.sk og så videre ind under DVD, der har de en masse nyttigt :)
Avatar billede bliddo Nybegynder
20. november 1999 - 12:51 #2
Tak, men der har jeg været...Uden at finde noget brugbart. Jeg er bange for at drevet stadig er så nyt, at der ikke findes firmware/hacks endnu.
Avatar billede ero Nybegynder
30. december 1999 - 23:35 #3
Prøv at download PowerDVD fra www.download.com og prøv så at afspille. Jeg arbejder forøvrigt på radio/tv værksted.
Avatar billede bliddo Nybegynder
31. december 1999 - 01:15 #4
Mit problem ligger ikke i afspiller software'en, men i regionslåsen på drevet. Men jeg tror jeg har fundet noget nyt firmware jeg kan bruge. Skal i hvertfald have det afprøvet. Fandt det via:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Avatar billede ero Nybegynder
03. januar 2000 - 02:46 #5
OK.
Normalt har man tre gange til at ramme den rigtige region. Jeg vil foreslå at de ringer dertil hvor du har købt den og siger at der regionlås på DVD-drev. Det veksler fra drev til drev hvordan man løser regionerne op igen....
Avatar billede bliddo Nybegynder
03. januar 2000 - 08:59 #6
Forhandleren er da ligeglad. Alle nye DVD drev er som regel låst(RPC2) fra producentens side. Man kan foretage regionsændring 5 gange før ens valg bliver endeligt. Men ved hjælp af
Avatar billede bliddo Nybegynder
03. januar 2000 - 09:03 #7
-UPS- firmware kan man ændre på dette. Producenterne er vel presset af filmselskaberne til at låse deres drev. Men heldigvis sidder der folk som Fekete på ovennævnte side og knokler for at det kan omgås.

<BLIDDO>
Avatar billede funnyt Nybegynder
19. februar 2000 - 01:30 #8
Hejsa Hvis der findes et program til det så kan du finde på http://members.tripod.com/dvdown/region.html
de har programmer til a-open men om de har til netop det drev du har ved jeg ikke.
ellers syntes jeg at du skal prøve en news grup som heder

alt.media.dvd.cracked

der skulde der være en mulighed for at du kan finde det hvis det findes held og lykke.

Mhv. FunnyT