Avatar billede p_r Nybegynder
03. oktober 2006 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mailadresser til nyhedsbrev

Hej Eksperter!

Jeg arbejder for en virksomhed, hvor vi sender nyhedsbreve ud to gange om måneden. Vi kunne godt tænke os nogle flere mail-adresser, i forhold til folk, som har interesse i vores produkter. Er der nogen, der kender til loyale virksomheder, hvor man kan købe mailadresser til en god pris?
Og er der evt. nogen, som har god erfaring med dette?

På forhånd tak!

Pernille.
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2006 - 19:04 #1
jeg hader spam!!
Avatar billede bubbaa Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:41 #2
Ja, jeg synes ikke det kan anbefales at købe adresser.
Men i kan evt købe en reklame plads i et nyheds brev eller lignende.

Jeg ville ikke være tilfreds hvis jeg lige pludselig fik nyhedsmail fra jer.
Avatar billede p_r Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:53 #3
Det skulle jo kun være, hvis folk et sted havde svaret, at de f.eks. var interesserede i huskøb. Jeg havde ikke tænkt mig at sende det ud som spam, men hverve nogle mailadreser et sted, hvor folk har givet udtryk for, at de gerne vil have information om et bestemt produkt.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:22 #4
Nå ok, på den måde. Altså noget ala
http://www.forbrugerliv.dk/
Avatar billede p_r Nybegynder
01. december 2008 - 20:55 #5
svar