Avatar billede super_ko Nybegynder
17. maj 2001 - 16:08 Der er 4 kommentarer

JMail

Hej!

Hvad er der galt her:

<%
email = Request.form(\"email\")
titel = Request.form(\"titel\")

  Set JMail          = Server.CreateObject(\"JMail.SMTPMail\")

  JMail.Logging = True
  JMail.Silent = True

  JMail.ServerAddress = \"mail.xxx.dk\"
  JMail.Sender        = \"webmaster@xxx.dk\"
  JMail.Subject      = \"Din \" & titel & \" fra xxx.dk\"
  JMail.AddRecipient = email
  JMail.Priority      = 3
  JMail.AddHeader    \"Originating-IP\", Request.ServerVariables(\"REMOTE_ADDR\")

  \' ********** Her starter selve email-en

  JMail.Body = \"Hej!\" & vbCrLf &_
                          \" \" & vbCrLf &_
                          \"Her er kildekoden til din \" & titel & \" fra http://www.xxx.dk!\"
    \' ********** Her slutter selve email-en

  If Not JMail.Execute Then
    Response.Write \"Fejl besked: \" & JMail.ErrorMessage & \"<br>\" & vbCrLf
    Response.Write \"Fejl fil: \" & JMail.ErrorSource & \"<br>\" & vbCrLf
    Response.Write \"Log: <pre>\" & JMail.Log & \"</pre>\" & vbCrLf
  Else
    Response.Write \"<html><body><DIV STYLE=\"\"text-align:center\"\">Emailen er sendt!<BR><BR></DIV></body></html>\"
  End If

  Set JMail = Nothing
%>
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. maj 2001 - 16:12 #1
JMail.Body = \"Hej!\" & vbCrLf & \" \" & vbCrLf & \"Her er kildekoden til din \" & titel & \" fra http://www.xxx.dk!\"

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. maj 2001 - 16:12 #2
<%
email = Request.form(\"email\")
titel = Request.form(\"titel\")

  Set JMail          = Server.CreateObject(\"JMail.SMTPMail\")

  JMail.Logging = True
  JMail.Silent = True

  JMail.ServerAddress = \"mail.xxx.dk\"
  JMail.Sender        = \"webmaster@xxx.dk\"
  JMail.Subject      = \"Din \" & titel & \" fra xxx.dk\"
  JMail.AddRecipient = email
  JMail.Priority      = 3
  JMail.AddHeader    \"Originating-IP\", Request.ServerVariables(\"REMOTE_ADDR\")

  \' ********** Her starter selve email-en

JMail.Body = \"Hej!\" & vbCrLf & \" \" & vbCrLf & \"Her er kildekoden til din \" & titel & \" fra http://www.xxx.dk!\"
    \' ********** Her slutter selve email-en

  If Not JMail.Execute Then
    Response.Write \"Fejl besked: \" & JMail.ErrorMessage & \"<br>\" & vbCrLf
    Response.Write \"Fejl fil: \" & JMail.ErrorSource & \"<br>\" & vbCrLf
    Response.Write \"Log: <pre>\" & JMail.Log & \"</pre>\" & vbCrLf
  Else
    Response.Write \"<html><body><DIV STYLE=\"\"text-align:center\"\">Emailen er sendt!<BR><BR></DIV></body></html>\"
  End If

  Set JMail = Nothing
%>
Avatar billede super_ko Nybegynder
17. maj 2001 - 16:27 #3
Har jeg prøvet det hjælper ikke!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. maj 2001 - 16:30 #4
hvad giver den af fejl?