Avatar billede wicked Juniormester
28. september 2006 - 18:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adresse linje i bunden virker ikke ?

Hej eksperter

Jeg har før kørt med mozilla firfox som standard browser, men jeg blev træt af den fordi jeg ikke kunne bruge den med min netbank. Nu har jeg så afinstalleret den, men efter jeg har gjort det virker min adresse linje i bunden ikke mere. Den kommer med fejl meddelsen:

"Windows kan ikke finde 'http://www.google.com/'. Kontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du bil søge efter en fil, skal du klikke på knappen Start og derefter klikke på søg."

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe:)

//Wicked
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2006 - 18:42 #1
Har du prøvet
Systemgendannelse?
Avatar billede nurriz Nybegynder
28. september 2006 - 19:49 #2
Adresse linjen i bunden af hvad?
Avatar billede wicked Juniormester
28. september 2006 - 19:57 #3
jeg er ikke den store tilhænger af det der gendannelse, synes den ændre på en masse ting jeg ikke er interreseret i bliver ændret :)

I bunden af windows, den man kan få frem nede ved start linjen.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2006 - 20:01 #4
Ok, så ved jeg ikke hvad du kan. Har du prøvet af installere FireFox igen?
Avatar billede wicked Juniormester
28. september 2006 - 20:04 #5
nej det har jeg ikke, men jeg kunne forestille mig at det virkede med firefox, men det er ikke rigtig det jeg vil :/
Avatar billede wicked Juniormester
28. september 2006 - 20:14 #6
jeg har fundet ud af det, der er indstilling i internet explorer hvor man kan sætte den til standard også kører det igen :)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2006 - 20:42 #7
Ok:*)