Avatar billede jha Nybegynder
28. september 2006 - 08:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlink i Word uden CTRL

Word 2003 SP2: Hvordan laves hyperlinks i et dokument, så linket virker ved bare at klikke på det UDEN at skulle trykke på CTRL?
Det drejer sig også om signaturer i Outlook.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2006 - 09:49 #1
Her er løsningen til Word 2002, jeg ved ikke om det er det samme i 2003 udgaven.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B279090
Avatar billede rvm Nybegynder
28. september 2006 - 10:16 #2
Går du fra du bruger Word i Outlook. hvis du gør det er løsningen som vejmand beskrev via linket:

I Word:
1. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Brug CTRL + klik for at følge et hyperlink under fanen Rediger.
3. Klik på OK for at lukke dialogboksen Indstillinger.
Avatar billede jha Nybegynder
28. september 2006 - 12:17 #3
Jeg siger 1000 tak for løsningen, vejmand. Send et svar.
Også tak til rvm for uddybningen.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2006 - 13:31 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)