Avatar billede hkf0305 Nybegynder
27. september 2006 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Bedste CMS, Hotel m.m.

Hej.
Jeg skal oprette en hjemmeside med et cms. Jeg overvejer at bruge Typo 3, men nu er spørgsmålet, om der findes bedre alternativer. Forslag modtages med tak.

Jeg overvejer tillige at købe domæne-navnet hos One-Com (tidligere: B-One) - men igen er spørgsmålet, om der findes bedre alternativer. (Så vidt jeg kan se, skulle et domæne hostet af One-Com nok kunne køre Typo 3 cms'et).

Jeg bruger i øjeblikket Filezilla som ftp-program - men igen vil spørge, om der findes bedre alternativer, da Filezilla indimellem kører noget ustabilt.

På forhånd tak for svarene.
Avatar billede mortensf Nybegynder
27. september 2006 - 10:51 #1
Jeg bruger totalcommander som FTP program det er et konge værktøj der er uundværligt.
http://www.totalcommander.dk/index.php

Vedr. hotel så se http://www.lunarpages.com/id/mortensf det er suveræn hosting hvor der virkelig er value for money.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
27. september 2006 - 11:09 #2
one.com er udemærket til almindelig html sider, men jeg vil ikke anbefale dig at bruge dem til Typo3, da deres PHP er meget langsom!!
Avatar billede hkf0305 Nybegynder
27. september 2006 - 11:32 #3
Kan du anbefale et andet hotel? F.eks. det, som mortensf ovenfor foreslår?