Avatar billede paaj Nybegynder
23. september 2006 - 07:17 Der er 1 løsning

Åhhh neeej så igen problem med Menu system - Er du der Fennec?

Hey igen.. før vi snakke om der alt løsning den dato 05-09-2006 er der link: http://www.eksperten.dk/spm/730380 men før fejl nr 14 linje... som har fundet.. men kommer pludselig går igen FEJL

-----------------------------------------------------------
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] System resource exceeded.

/Include/menu.asp, line 17
-----------------------------------------------------------

Jeg håber kan får løsning end igen igen igen fejl, kunne jeg ikke forstår var virker godt ca 13 dage. men dærreves virker ikke noget gang igen første virker igen ca 20-30 min  efter fint igen så andre dag, så får fejl.. jeg synes er underligt.

Så er der kode:

<%
dim Conn, DSN
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; "
DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath ("db.mdb")
conn.Open DSN

Function TegnMenu(ThisID,Indrykning)
dim FunkRS

'select rodpunkter eller underpunkter
if ThisID <> "" then
  'Underpunkter
  set FunkRS = conn.Execute("select * from menu where hidden=0 and pID="& ThisID &" order by sort")
else
  'Roden af menuen
  set FunkRS = conn.execute("select * from menu where hidden=0 and pID is null order by sort")
end if

do while not FunkRS.eof
  'tegn menupunktet
  if FunkRS("link") <> "" then
    response.write "<tr><td style='border-style: none; border-width: medium' width='160' valign='top' height='10'><font face='Verdana' style='font-size: 9pt' color='#EFECEB'>+ <a class='menu' href="""& FunkRS("link") &""">"& FunkRS("menu") &"</font></a></td></tr>"&chr(13)
    response.write "</font>"
  else
    response.write "<tr><td style='border-style: none; border-width: medium' width='160' valign='bottom' height='25'><font face='Verdana' style='font-size: 11pt' color='#FFC06F'><b><i>"& FunkRS("menu") &"</i></b></font></td></tr>"&chr(13)
  end if
  'kald funktionen igen for at finde evt underpunkter
  TegnMenu FunkRS("id"),Indrykning&"&nbsp;&nbsp;"
  FunkRS.MoveNext
loop
FunkRS.close
set funkRS = nothing
End function

Response.write "<table>"
TegnMenu "",""
Response.write "</table>"

conn.close
set conn = nothing
%>
Avatar billede paaj Nybegynder
10. februar 2007 - 17:34 #1
Lukket