Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:05 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Telefon og internet samtidig på samme ADSL linje?

Kan man tale i telefon (eller sende/modtage fax)samtidig med at man surfer på nettet på en almindelig ADSL forbindelse?
Avatar billede zycho Nybegynder
16. maj 2001 - 22:06 #1
Ja det kan du sagtens
Avatar billede zycho Nybegynder
16. maj 2001 - 22:06 #2
ok, det med fax skal jeg ikke kunne sige, men tlf virker i hvertfald HELT SIKKERT!!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. maj 2001 - 22:07 #3
har du mobil kan du ringe til dig selv og teste..det virker!
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:08 #4
Hvis man kan tale i telefon, må man da også kunne bruge faxen.
Avatar billede pokemaster Nybegynder
16. maj 2001 - 22:08 #5
Det kan du godt :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. maj 2001 - 22:11 #6
man kan også med fax, hvis man altså kører over et ISDN modem.
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:13 #7
Hov, jeg fik vist lige delt pointene ud lidt for hurtigt. -> ezzuk men altså ikke hvis man kun har adsl uden isdn???
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. maj 2001 - 22:18 #8
ja, men du kan ikke bruge faxen samtidig med tlf\'en så.

tror jeg
Avatar billede blood Nybegynder
16. maj 2001 - 22:42 #9
Din adsl har fået en HEL ny linje

Dvs. at din ikke køre på din almennelige telefonlinje (Så du kan godt bruge din telefon)
Og det samme gælder med faxen!