Avatar billede konig Nybegynder
21. september 2006 - 13:15 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af webcam

Har ikke meget kendskab til webcams, så jeg håber der er en der kan give mig et forslag der opfylder flg.:

- maks pris 900 kr
- god opløsning i farver til videooptagelser til harddisk
- skal bruges til overvågning så det skal ikke have nogen rød record lampe og det skal heller ikke være for stort
- det skal kunne sættes til at optage feks en time så jeg kan gå hjemmefra uden det optager til harddisken er fyldt og crasher winxp
- brungervenlighed er også rart når jeg ikke er ekspert på området

på forhånd mange tak for hjælpen :)
Avatar billede konig Nybegynder
21. september 2006 - 16:59 #1
lukkes. er flyttet til Generelt - video.